یکشنبه 20 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دختران 60 درصد قبولي كنكور امسال را از آن خود كردند، ایرنا

قائم مقام سازمان سنجش آموزش كشور گفت كه بيش از 608 هزار نفر در آزمون سراسري امسال پذيرفته شده اند كه 60 درصد آنان را داوطلبان زن و 40 درصد را مردان تشكيل مي دهند.

'ابراهيم خدايي' روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگي ايرنا اظهار داشت: نتايج كنكور سال 90 از ساعت دو و 30 دقيقه بامداد امروز، 20 شهريورماه بر روي پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش قرار گرفته و اسامي 608 هزار و 785 نفر به عنوان پذيرفته شدگان نهايي اعلام شده است.

وي افزود: تاكنون نزديك به 600 هزار داوطلب با مراجه به پايگاه اينترنتي سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org از نتيجه آزمون خود مطلع شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




خدايي، زمان ثبت نام از پذيرفته شدگان كنكور در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي از 23 تا 28 شهريورماه ذكر كرد و گفت كه برخي از دانشگاه ها زمان ثبت نام اختصاصي خود را خارج از اين محدوده زماني خواهند داشت كه جزييات آن در اطلاعيه سازمان سنجش منتشر شده و بر روي پايگاه اينترنتي اين سازمان به آدرس www.sanjesh.org قابل مشاهده است.

وي خاطرنشان كرد: جدول زماني ثبت نام قبول شدگان نهايي آزمون سراسري سال 90 در نشريه پيك سنجش فردا، دوشنبه 21 شهريورماه نيز منتشر خواهد شد.

بيش از يك ميليون و 132 هزار نفر براي شركت در آزمون سراسري سال 90 ثبت نام كردند كه از اين تعداد 995 هزار و 691 نفر در جلسه آزمون حضور يافتند.

در آزمون امسال تعداد 902 هزار و 834 نفر، مجاز به انتخاب رشته شناخته شدند اما نزديك به 140 هزار نفر از آنها فرم انتخاب رشته را تكميل نكردند.

نزديك به 70 درصد داوطلبان حاضر در جلسه كنكور سال 90 در اين آزمون پذيرفته شده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016