دوشنبه 21 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
16 شهریور» مرتضی احمدی: اميدوارم تا آخر عمر، گذرم به ارشاد نيفتد، ايلنا
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مريلا زارعی در مراسم تجليل از مرتضی احمدی به‌عنوان "پدر خوب": فقر، تبعيض و بی‌تفاوتی نگران‌کننده است، ايلنا

مريلا زارعی در همايش پدر خوب با تاکيد براينکه همه ما از فقر، تبعيض و بی‌تفاوتی‌های روزافزون نگران و دلگيريم، تاکيد کرد: چاره‌ای نيست جز آنکه خودمان برخيزيم و چهره‌ی زشت فقر را از شهر و ديار خود پاک کنيم.


ايلنا: نخستين جشنواره معرفی پدر خوب با معرفی مرتضی احمدی به‌عنوان يکی از پدران خوب هنرمند شب گذشته(۲۰ شهريور) در سالن همايش‌های صداوسيما برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، مريلا زارعی در اين مراسم با اشاره به لزوم توجه به مشکلات مردم خصوصا مشکلات مردم تهيدست گفت: تقسيم شادی‌ها با مردم تهيدست توصيه‌ی بزرگان و شخصيت‌های پاک‌نهاد ماست وامروز نيز خواست و تقاضای همه دل‌های بيدار است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: بايد باور کنيم کسانی هستند که با کمک‌های بسيار ناچيز سرپا و زنده می‌مانند، کودکانی هستند که با کمی ‌مراقبت می‌توانند ادامه تحصيل دهند.

زارعی تاکيد کرد: همه ما از فقر، تبعيض و بی‌تفاوتی‌های روزافزون نگران و دلگيريم اما چاره‌ای نداريم جز اينکه خودمان برخيزيم و در شهر و محله خود؛ چهره‌ی زشت فقر را پاک کنيم.

سفير يارمهرآفرين با اشاره به فعاليت‌های اين موسسه گفت: امروز پيش از دوهزار و دويست کودک و نوجوان و هزار خانواده بی‌بضاعت و کم‌بضاعت تحت پوشش دو موسسه هستند.

مرتضی احمدی نيز که از وی در اين مراسم تجليل شد، گفت: ۸۶ سال از عمر من می‌گذرد و ۶۸ سال آن را در خدمت هنر بودم. البته من هنرمند نيستم و هنرمندان مرا به جمع خود راه داده‌اند.

وی با اشاره به اينکه اين روزها در خانه است، گفت: تفريح من اين روزها فقط ديدن فوتبال و کشتی است. البته بايد بگويم که من با آدم عنق و بداخلاق نه دوستی دارم و نه به او نزديک می‌شوم.

وی با اشاره به تجليل از او به‌عنوان پدر خوب گفت: همه پدرها خوب هستند زيرا کلمه‌ی پدر يک حرمت والا دارد و اگر کسی بچه‌اش را اذيت می‌کند؛ بيمار است.

شهرام فخار(ديبر همايش پدر خوب و مدير مجموعه رستوران‌های پدر خوب) نيز با اشاره به اهميت اشتغال در کاهش فقر گفت: هر فرد ايرانی اگر برای دو نفر امکان کار ايجاد کند، ديگر مشکل بيکاری نخواهيم داشت. ما ايرانی‌ها اگر اعتقاد به خود داشته باشيم، می‌توانيم به قله‌های بلندی برسيم.

در اين همايش افرادی همچون احمد نجفی، پوريا پورسرخ، بهزاد رحيم‌خانی، علی انصاريان، محمد مايلی کهن، ليلا بلوکات، نفيسه روشن و بهنوش بختياری حضور داشتند. در حاشيه اين مراسم نيز تولد فرزاد حسنی جشن گرفته شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016