جمعه 15 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه: اشاعه مواد مخدر از شیوه‌های جنگ نرم دشمن است، فارس

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: مهم‌ترین شیوه دشمن برای جنگ نرم اشاعه مواد مخدر در بین جامعه به ویژه جوانان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کریم کشوری‌ در مراسم نماز‌ جمعه امروز که در مسجد جامع برگزار شد، اظهار کرد: امنیت از نیاز‌های اساسی برای هر فرد‌ بوده و ضرورت ایجاد امنیت یک امری اجتناب‌ناپذیر است به همین منظور شعار کشوری نیروی انتظامی "سهم من در امنیت" است.

وی ادامه داد: به دست آوردن امنیت وظیفه همگانی است و هر کس باید خود را در ایجاد امنیت مسئول بداند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد: استکبار جهانی فهمیده است که در دنیا دیگر با جنگیدن علیه نظام‌های مستقل نمی‌توانند پیروز شوند لذا با شیوه‌های خزنده و پیچیده که آن را جنگ نرم می‌نامیم وارد عمل شده‌اند.

کشوری افزود: جنگ نرم یک واقعیت است که اعتقادات دینی و ایمانی جوانان را هدف گرفته است.
وی با اشاره به اشاعه مواد مخدر در بین جامعه تصریح کرد: مهم‌ترین شیوه جنگ نرم دشمن اشاعه مواد مخدر در بین جامعه به ویژه جوانان است.

کشوری با توصیه به خانواده‌ها خاطرنشان کرد: خانواده‌ها اشاعه مواد مخدر را جدی بگیرند و براساس رابطه عاطفی و تأثیر‌گذاری که فرزندان خود دارند آنها را راهنمایی و تربیت کنند زیرا هیچ نهاد و سازمانی در این رابطه نمی‌تواند از مهر و عاطفه پدر و مادر تأثیرگذارتر باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با اشاره به مدهای نامناسب و رواج در بین جوانان ادامه داد: بی‌بند و باری اخلاقی‌ جامعه هدف دیگر دشمنان جمهوری اسلامی ایران است که ریشه در جاهلیت و نادانی دارد و این مدپرستی و گرایش به مد روز یکی دیگر از ابزار جنگ نرم است.

وی در این رابطه نیز با اشاره به وظیفه خانواده‌ها عنوان کرد: خانواده‌ها مواظب فرزندان خود باشند و رفت و آمد‌های آنان اهمیت بدهند چراکه ریشه بی‌بند‌ و باری اخلاقی در مهمانی‌های نامناسب جوانان و نوجوانان است که موجب فساد و اعتیاد آنها می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان گفت: مردم کرمانشاه در طول هشت سال دفاع مقدس به خاطر اهداف دینی و اسلامی در برابر دشمن مقاومت و ایستادگی کردند پس حق دارند که شاهد خدوم مبارک رهبری در استان باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016