جمعه 15 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده انتظامي خراسان‌جنوبي: از هر شش ازدواج يک‌مورد به طلاق منجر مي‌شود، ایسنا

فرمانده انتظامي خراسان جنوبي با بيان اينکه اگر 100 نفر از معتادان کارتنخواب استان را جمع کنيم، 99 درصد جرائم استان کاهش مي‌بايد، گفت: جرائمي مثل سرقتهاي بسيار ناچيز از اقدامات معتادان کارتنخواب است و خانواده‌ها نيز تمايلي به نگهداري آنها ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه خراسان‌جنوبي، "احمدعلي گودرزي"، در مراسم افتتاح نمايشگاه "سراب" با موضوع آسيبهاي اجتماعي همزمان با هفته نيروي انتظامي، افزود: مرزبانان استان در سخت‌ترين شرايط در دل کوير و با کمبود امکانات به مرزباني مشغول هستند که اين از افتخارات نيروي انتظامي است.

وي با اشاره به اينکه در گذشته پليس فقط از حاکمان وقت و حکام منطقه نگهداري مي‌کرد، ادامه داد: امروزه پليس حاکم‌محور به پليس جامعه‌محور تبديل شده است.

وي تصريح کرد: امروز پليس اين فرصت را به‌دست آورده که با هوشياري و حرفه‌اي‌گري خودش، امنيت را در سطوح مختلف جامعه برقرار کند که بدون مشارکت شهروندان پايدار نخواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




گودرزي با بيان اينکه در اين نمايشگاه تصاويري به نمايش گذاشته شده که واقعيت دارند، گفت: نظام استبداد غربي به دنبال اين است که از مواد مخدر و جنگ‌ نرم براي سست کردن دين و فرهنگ مردم ايران اسلامي استفاده کند.

وي اظهار کرد: امروز رويکرد بررسي آسيبهاي اجتماعي از مقابله به سمت و سوي پيشگيري و پيش‌بيني تغيير کرده است.

فرمانده انتظامي خراسان جنوبي اعلام کرد: در شش ماه گذشته 2 هزار و 275 نفر به مراکز نيروي انتظامي، کلانتريها و مراکز مشاوره مراجعه کرده‌اند و از يک‌هزار و 62 پرونده تشكيل شده در واحدهاي مشاوره کلانتريها، 700 پرونده به مصالحه ختم شده است.

فرمانده انتظامي خراسان جنوبي تصريح کرد: از هر شش ازدواج يک مورد به طلاق منجر مي‌شود که بيشتر اين موارد به مواد مخدر مربوط است که باعث سست شدن دين، اخلاق و بينان خانواده‌ها مي‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016