پنجشنبه 14 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آغاز اكران «جدايي نادر از سيمين» از جمعه در سينماهاي اسپانيا، ایسنا

فيلم «جدايي نادر از سيمين» ساخته اصغر فرهادي از روز جمعه (15 مهر) در سينماهاي اسپانيا به‌روي پرده‌ خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، فيلم «جدايي نادر از سيمين» كه نماينده سينماي ايران در جوايز اسكار 2012 خواهد بود، در ادامه اكران در سينماهاي جهان از روز جمعه (7 اكتبر) نمايش خود را در سينماهاي اسپانيا آغاز خواهد كرد.

جديدترين ساخته‌ اصغر فرهادي كه از 30 سپتامبر (9 دي) در سينماهاي آمريكا به نمايش درخواهد آمد، از روز 25 خرداد ماه در بلژيك، دوم تير ماه در تايلند و 20 مرداد ماه در هلند به‌روي پرده رفته است.

«جدايي نادر از سيمين» كه اخيرا براي نمايش در جشنواره‌هاي فيلم در فنلاند، ژاپن، نروژ و نيويورك آمريكا انتخاب شده است تاكنون درجشنواره‌هاي برلين، هنگ كنگ، بوينس‌آيرس، بخارست، ترانسيلوانيا و استانبول به نمايش درآمده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




برنده جايزه خرس طلا بهترين فيلم و دو خرس نقره‌اي بهترين بازيگري جشنواره برلين در ادامه‌ اكران جهاني، از روز 25 دسامبر (4 دي) به‌طور هم‌زمان در ايتاليا و نروژ نمايش خواهد داشت و طبق برنامه‌ اعلام‌شده از روز 6 ژانويه سال آينده ميلادي (16 دي) در سينماهاي برزيل نمايش خود را آغاز خواهد كرد.

«جدايي نادر از سيمين» در 70 كشور دنيا نمايش خواهد يافت و كمپاني سوني كه اواخر سپتامبر اين فيلم را به پرده سينماهاي آمريكا خواهد برد، اميدوار است تا يكي از نامزدهاي جايزه اسكار بهترين فيلم خارجي باشد.

اين فيلم با بازي ليلا حاتمي، شهاب حسيني، پيمان معادي، ساره بيات، سارينا فرهادي، علي اصغر شهبازي، بابک کريمي، شيرين يزدان بخش، كيميا حسيني و با حضور مريلا زارعي روايت مي‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016