سه شنبه 10 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قطع و سوزاندن ۳۱۰ درخت در باغ قلهک سفارت انگلستان؛ چمران: اگر اين اقدام عامدانه باشد می‌توان باغ را به نفع مردم مصادره کرد، ايسنا

رييس شورای اسلامی شهر تهران از صدور قاطعانه رای کميسيون ماده هفت درباره‌ی قطع و سوزاندن درختان باغ قلهک متعلق به سفارت انگلستان تقدير کرد.

به گزارش خبرنگار«شهری» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مهدی چمران در جريان چهارصد هفدهمين جلسه علنی شورای شهر تهران با بيان اين‌که موضوع اقدام سفارت انگليس در خصوص از بين‌رفتن درختان باغ قلهک از مدتی پيش مطرح بوده است، اظهار کرد: کميسيون ماده هفت رای قاطعانه خود را در جلسه شهريور‌ماه در اين خصوص صادر کرد و جريمه ۵۰۰ ميليون تومانی برای اين منظور در نظر گرفته شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با اشاره به قطع و سوزاندن ۳۱۰ درخت در باغ قلهک توسط سفارت انگلستان اظهار کرد: رای به موقع کميسيون ماده هفت جای تقدير دارد.

به گفته‌ چمران رای کميسيون ماده هفت امروز به قوه قضاييه رفته است و قوه قضاييه نيز بايد در چارچوب قانون در خصوص اقدام کند.

رييس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه خاطرنشان کرد: اين‌گونه نيست که اگر ملکی متعلق به شخصی باشد، بتواند آزادانه هرکاری که می‌خواهد در آن انجام بدهد و فرقی نمی‌کند اين ملک متعلق به يک سفارت يا يک پيرزن تنها باشد.

به گفته وی، برابر قانون مصوب شورای اسلامی، مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخيص نظام اگر فردی عامدانه نسبت به تخريب درختان باغات اقدام کند، آن باغ بايد به نفع شهروندان مصادره شود.

به گزارش ايسنا، همچنين مرتضی طلايی ـ رييس کميسيون فرهنگی ، اجتماعی شورای شهر تهران از اقدام قاطعانه شهردار تهران در خصوص طرح شکايت در اين رابطه تقدير کرد و ادامه داد: علاوه بر اين اقدامات پرسنل حوزه خدمات شهری برای حل مشکلات ناشی از بارش باران مطلوب بوده و جای تشکر دارد.

به گفته‌ی وی، در ايام بارندگی حوزه‌ی حمل و نقل شهرداری تهران نيز با تلاش زيادی خدمات عمومی را به شهروندان ارائه داد.

چمران هم‌چنين سالروز شهادت آيت‌الله قاضی طباطبايی و نيز فرارسيدن سالروز شهادت شهيد فهميده و روز دانش‌آموز را گرامی داشت.

طلايی هم‌چنين استقبال از نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها را پرشورتر از سال‌های پيش خواند و تاکيد کرد: به لحاظ حضور خبرنگاران و نيز استقبال شهروندان، وضعيت نمايشگاه سال جاری بهتر از سال‌های گذشته بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016