سه شنبه 20 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير ارشاد: معاونت سينمايی در حال تدبيرمسئله خانه سينما است، ايلنا

حسينی درباره تشکيل کارگروهی با اعضايی مشخص برای تحويل گرفتن و انتقال اموال خانه سينما گفت: معاونت سينمايی در حال تدبير مسئله است و زمانی که کاری به مرحله قطعيت برسد،حتما اعلام می شود.


ايلنا: محمد حسينی درباره بحث انحلال خانه سينما و تشکيل کارگروه ويژه گفت:معاونت سينمايی در حال تدبير مسئله است و زمانی که کاری به مرحله قطعيت برسد،حتما اعلام خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار ايلنا، ساعتی پيش در حاشيه مراسم گشايش تئاتر سيار در محوطه تئاتر شهر سيد محمد حسينی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران با توضيحی درباره طرح تئاترسيار گفت:اين طرح می تواند مخاطبان بيشتری را به تئاتر معطوف کند.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه از پاسخ در باره مسائل اتفاق افتاده برای خانه سينما و انحلال آن خودداری کرد و گفت:در برنامه تئاتری جايز نيست که در باره مسائل سينمايی صحبت کرد
حسينی اما درباره تشکيل کارگروهی با اعضايی مشخص برای تحويل گرفتن و انتقال اموال خانه سينما گفت: معاونت سينمايی در حال تدبير مسئله است و زمانی که کاری به مرحله قطعيت برسد،حتما اعلام خواهد شد.
وی ادامه داد : درباره خانه سينما اينگونه و کوتاه نمی توان صحبت کرد و بايد به صورت مفصل صحبت کرد .

وی درباره برگزاری جشنواره فيلم فجر گفت : کار‌های مختلف جشنواره‌های فجر بخصوص جشنواره فيلم فجر با جديدت در حال انجام است و مذاکرات خوبی در اين زمينه در حال انجام شدن است.هماهنگی های مناسبی با استان ها و رسانه ها درباره پوشش بهتر جشنواره فيلم فجر فجر شده است تا فعاليت های اين جشنواره‌ها به نسبت سال‌ها گذشته نمود بيشتری داشته باشد و به زودی در يک نشست خبری فعاليتهای صورت گرفته برای جشنواره فيلم فجر و ساير جشنواره های دهه فجر اعلام می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016