چهارشنبه 12 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خلاء فرهنگی در آپارتمان نشینی در همه شهرها محسوس است، فارس

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسانه‌ها و شهرداری در فرهنگسازی آپارتمان‌نشینی مؤثرند، گفت: خلاء فرهنگی در آپارتمان نشینی به ویژه در شهرهای کوچک محسوس است و باید برای آن فکری کرد.

ابوالقاسم رحمانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس درباره خلاء فرهنگی در آپارتمان‌نشینی، اظهار داشت: در جامعه شهرنشینی تغییرات زیادی به وجود آمده و فضاها رو به محدود شدن گرایش پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: برای ساختن مسکن مهر در شهرستانها فشارهای زیادی بود که آنچه ساخته می شود تک واحدی باشد ولی به هر حال زمانه تغییر کرده و نمی‌توان همچنان با همین روند ساخت و سازها را انجام داد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آپارتمان‌نشینی فرهنگ خاص خود را دارد، تصریح کرد:‌ زمانی که آپارتمان‌نشینی وارد شده بود بسیاری از همسایه‌ها با یکدیگر مشکلاتی داشتند در واقع حقوق یکدیگر را رعایت نمی‌کردند ولی با گذشت زمان این مشکلات حل شده ولی همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مشکلات آپارتمان‌نشینی در شهرهای کوچک بیشتر از کلانشهرها است، گفت: نمی‌توان گفت برای فرهنگسازی در خصوص آپارتمان‌نشینی دستگاه خاصی متولی آن است اما به عقیده بنده بخش عمده آن به عهده شهرداری و رسانه‌هاست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رحمانی خاطرنشان کرد: این دو مجموعه می‌توانند نقش موثری در فرهنگسازی آپارتمان‌نشینی ایجاد کنند چرا که مردم با شهرداری و رسانه‌ها ارتباط ویژه‌ای دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016