پنجشنبه 11 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نمایشگاه 'تابلوهای كوچك' با پیشتازی اثری از آغداشلو پایان یافت، ایرنا

تهران - نمایشگاه 'تابلوهای كوچك' در حالی به پایان رسید كه اثری از آیدین آغداشلو با بیش از 10 پیشنهاد خرید در میان تمامی آثار این نمایشگاه پیشتاز شد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا ،'آریا اقبال شكوهی' مدیر گالری آریا درباره نمایشگاه 'تابلوهای كوچك' گفت: این نمایشگاه با استقبال هنرمندان حوزه تجسمی روبرو شد و در ایام برپایی، چندین هزاران نفر از آثار این نمایشگاه دیدن كردند؛ این درحالیست كه حدود 300 اثر نمایشگاه نیز به فروش رسیده و همچنان برخی موسسات در حال خرید آثار هستند.

وی افزود: استقبال از نمایشگاه 'تابلوهای كوچك' در حدی بود كه هر روز مجبور به عوض كردن آثار بودیم و مخاطبان هر روز با آثار جدیدی روبرو می شدند.

مدیر گالری آریا با اشاره به حراج آثار 'تابلوهای كوچك' گفت: روز جمعه 19 اسفند ماه از ساعت 18 آثاری كه 10 بار پیشنهاد خرید داشته اند؛ به علاوه آثاری از هنرمندانی برجسته ای چون 'رضا مافی'، 'صادق تبریزی'، 'نصرالله افجه ای'، 'علی اكبر صادقی'، 'جعفر روح بخش'، 'شهلا حبیبی' و 'گیزلا سینایی' در این حراج حضور خواهند داشت.

وی عنوان كرد: تاكنون نمایش و فروش 25 اثر در حراج 'تابلوهای كوچك' قطعی شده و علاقه مندانی كه قصد حضور در این حراج را دارند، می توانند تا 18 اسفند ماه در دفتر گالری آریا ثبت نام كنند. همچنین كاتالوگ حراج تا روز دوشنبه 15 اسفند ماه به علاقه مندان ارائه خواهد شد.

نمایشگاه 'تابلوهای كوچك' با ارایه آثاری از هنرمندان نسل های متفاوت هنری كشور، از 28 بهمن تا 9 اسفند ماه در نگارخانه آریا برپا شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در این نمایشگاه آثاری از هنرمندانی چون آیدین آغداشلو، ابراهیم جعفری، كامبیز درم بخش، شهلا حبیبی، گیزلا سینایی، محمدعلی بنی اسدی، آنه محمد تاتاری، مجتبی تاجیك، رضا افسری، همایون سلیمی، علی خسروی، آریا اقبال، ناهید داور پناه و فرح ابوالقاسم در برابر دید علاقه مندان قرار گرفت.

ویژگی مشترك این نمایشگاه، ابعاد كوچك آثار بود كه در تضاد با گرایش رایج این روزها در عرصه داد و ستد و بازار هنری كه مروج آثاری با ابعاد بزرگ جهت فروش با بالاترین قیمت در حراج های بین المللی است، قرار داشت.

حراج نمایشگاه 'تابلوهای كوچك' روز جمعه 19 اسفند ماه از ساعت 18 برگزار می شود.

نمایشگاه 'تابلوهای كوچك' روز گذشته(سه شنبه) به پایان رسید و اثر آیدین آغداشلو با بیش از 10 پیشنهاد خرید در میان تمامی آثار این نمایشگاه پیشتاز شد، این در حالیست كه همچنان به حراج 'تابلوهای كوچك' آثاری از هنرمندانی صاحب نام كشور افزوده می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016