شنبه 13 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اولين نمايش جهانی فيلم سينمايی "نيمه روشن ماه" در جشنواره فيلمهای مستقل واشنگتن دی سی امريکا

فيلم سينمايی "نيمه روشن ماه" به کارگردانی فرهاد آهی به بخش مسابقه جشنواره فيلمهای مستقل واشنگتن دی سی که از دهم تا چهاردهم اسفندماه در امريکا برگزار می شود راه يافت ، اين فيلم دومين محصول سينمايی شرکت Make A Movie Productions Inc. – Canada است و توسط يدالله شهبازی فيلمبرداری شده است، تهيه کنندگی فيلم را اميرشهاب رضويان انجام داده است. فيلم به زبان انگليسی توسط گروهی از دست اندرکارن سينمايی ايرانی و کانادايی ساخته شده و بازيگران ايرانی و کانادايی از جمله زيد اوبلينس، تامی استيلز، کيت فورست، سياوش شعبانپور، ديويد کينزمن، جنی فاستر، اميلی کاتز، جنيفر مورای، ليسی بندتی در آن به ايفای نقش می پردازند.
فرهاد آهی کارگردان فيلم می گويد: " نيمه روشن ماه در مورد يک زوج مهاجر ايرانی به نام بهزاد و پريسا است که در پی برنده شدن مبلغ قابل توجهی در لاتاری، درگير ماجرايی ناخواسته می شوند. پريسا توسط دو آدم ربا دزديده می شود و در شرايطی که هيچ اميدی برای رهايی ندارد بايد از درياچه يخ زده ای که دورتادور محل اختفايش را فراگرفته بگذرد و خود را نجات دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اميرشهاب رضويان تهيه کننده فيلم می گويد: " اميدواريم که پس از اولين نمايشهای جشنواره ای اين فيلم، وارد مرحله نمايش عمومی آن بشويم. نيمه روشن ماه فيلم پرکششی شده است و علاوه بر بينندگان ايرانی با تماشاگران خارجی هم ارتباط برقرار می کند و برای کسانی که تجربه مهاجرت داشته اند فيلم آشناتری است و در عين حال به بخشی از معضلات مهاجران در غرب می پردازد."

فرهاد آهی، يدالله شهبازی و اميرشهاب رضويان از اواسط دهه ی شصت شمسی، هنگام تحصيل در دانشکده سينما و تاتر دانشگاه هنر تهران و دانشکده هنرهای زيبای دانشگاه تهران با هم آشنا و همکار بوده اند و شش سال است که شرکت فيلمسازی Make A Movie Productions را در تورنتو تاسيس کرده اند.

نويسنده و کارگردان: فرهاد آهی
مدير فيلمبرداری: يدالله شهبازی
تهيه کننده: اميرشهاب رضويان
تدوين: فرشيد شب افروزان
آهنگساز: استيو کوکز
مدير توليد: يارون بتان
صدابردار: آدام لويز

صداگذار: استيو کوکز
طراح صحنه و لباس: فرهاد آهی
مدير هنری: زاوش زابليان
مدير صحنه: جيمز جيرارد
گريم: اشلی بال
مشاور پروژه: ديويد حقانی
مشاور انتخاب بازيگر: سياوش شعبانپور، زاوش زابليان
دستيار اول کارگردان: راين پورت
دستيار دوم کارگردان: دريک جانسون
منشی صحنه: محبوبه محجوب نيا
جامه دار و مسوول دکور: آتوسا رجبی
مترجم فيلمنامه : لسلی آنکولس، الهام بابايی
دستيار اول فيلمبردار: ايمان غفوری
دستيار دوم فيلمبردار: آرمان غفوری
دستيار سوم فيلمبردار: ارمغان ياری
دستياران توليد: حامد کلهر، حسام کاهه، فواد جاودان خرد، سارا موسی زاده،
تدوين فيلم پشت صحنه: سارا صابری
گرافيست: مهدی پوريان
محصول شرکت Make A Movie Productions Inc. – Canada
بازيگران:
زيد اوبلينس، تامی استيلز، کيت فورست، سياوش شعبانپور، جنيفر مورای، ديويد کينزمن، اميلی کاتز، جنی فاستر، ليسی بندتی، محمد آذر، اشرف ميری.
ساير بازيگران: آلن دليان، سيروس رسولی، رضا هودی، سارا صابری، متين موسی خانی، ناصر احمدی، حامد کلهر، ماريا داوری، سهيل تقی خانی، خشايار لاجوردی، نويد ابراهيمی جم، مژده مدنی، شيوا اميری، جيمز جيرارد، پويا صيادی، يارون بتان، دريک جانسون.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016