پنجشنبه 3 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

كارت های قدیمی معافیت پس از پایان مهلت مقرر برای تعویض، باطل می شوند، ایرنا

تهران - رییس سازمان وظیفه عمومی از باطل شدن كارت های معافیت قدیمی پس از پایان مهلت مقرر برای تعویض با كارت های هوشمند خبر داد و گفت: دارندگان كارت های معافیت باید به موقع برای تعویض اقدام كنند.

سردار ' سید حمید صدرالسادات' در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار اجتماعی ایرنا، افزود: هم اكنون كار تعویض كارت های معافی با كارت های هوشمند، بر اساس برنامه اعلام شده انجام می شود و استقبال از این كار نیز مطلوب است.

وی با بیان اینكه پس از مهلت مقرر كه برای تعویض كارت های معافیت اعلام شده است، كارت های قدیمی از درجه اعتبار ساقط می شود، گفت: دارندگان این كارت ها برای اینكه با مشكلی مواجه نشوند باید در مهلت مقرر برای انجام كارهای اداری این كار، به دفاتر پلیس به اضافه 10 مراجعه كنند.

رییس سازمان وظیفه عمومی تنها مشكل انجام این كار را رعایت نكردن زمانبدی اعلام شده از سوی مردم دانست و خاطر نشان كرد: این موضوع باعث كندی كار می شود زیرا برنامه ریزی ها را تغییر می دهد.

وی درباره كارت های صادره شده نیز گفت: تا كنون دو سری از كارت های معافیت هوشمند صادر و از طریق پست برای متقاضیان ارسال شده است.

صدرالسادات تاكید كرد روند كار شكل گرفته و با هماهنگی های انجام شده پس از تعطیلات نوروز 91، تعویض كارت ها با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

رییس سازمان وظیفه عمومی در پایان از تعویض كارت های پایان خدمت با كارت های هوشمند جدید از اردیبهشت یا نهایتا خردادماه سال 91 خبر داد، گفت: زمانبندی انجام این كار بزودی اعلام خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی تاكید كرد در مجموع ظرف دو سال، تمام كارت های معافیت و پایان خدمت باید تعویض شوند و سازمان وظیفه عمومی نیز آمادگی كامل برای انجام این كار را در مهلت مقرر دارد.

بر اساس زمانبندی سازمان وظیفه عمومی ناجا دارندگان كارت های قدیمی معافیت از دهم دی ماه سال 90 تا دهم اردیبهشت ماه سال 91 فرصت دارند برای تعویض كارت خود با كارت هوشمند به دفاتر پلیس به اضافه 10 مراجعه كنند.

جدول زمانبندی مهلت باقی مانده این طرح بر اساس تاریخ صدور كارت به قرار زیر است:

- از سال 1370 تا 1379 از دهم اسفندماه تا دهم فروردین ماه 1391

- از سال 1360 تا 1369 از دهم فروردین ماه سال 91 تا دهم اردیبهشت ماه

بر اساس اعلام سازمان وظیفه عمومی این زمانبندی قابل تمدید نیست و پس از انقضای مهلت فوق كارت های قدیمی از درجه اعتبار ساقط خواهند شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016