سه شنبه 8 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فيلم "خصوصی" را عليه اطرافيان رئيس جمهور و جريان انحرافی ساخته اند


روزنامه ايران - درحالی که اکران ۲ فيلم نوروزی در ايام تعطيلات سال نو، اعتراضات و واکنش‌های مختلفی را برانگيخته، طی روزهای گذشته برخی رسانه‌های وابسته به نهادهای خاص تلاش کردند اين‌گونه وانمود نمايند که اين دو فيلم در دفاع از مبانی فکری و فرهنگی جريان موهوم انحرافی ساخته شده‌اند و به نوعی به دولت مربوطند. اين درحالی است که تحليل محتوای يکی از اين فيلم‌ها که سياسی‌تر از فيلم ديگر است به خوبی نشان می‌دهد فيلم فوق با هدف تخريب برخی اطرافيان نزديک رئيس‌جمهور ساخته شده و در جای جای فيلم نيز کارگردان تلاش می‌کند با ارائه نشانه‌هايی اين قصد خود را برای مخاطب روشن نمايد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بر اين اساس در اين فيلم که به داستان زندگی خصوصی و سياسی يک سياستمدار اهل رسانه پرداخته در ديالوگ‌ها و لوکيشن‌های مختلف و متعدد تلاش می‌شود وی به عنوان فردی که مهره جريان انحرافی است معرفی شود و دوستان و همراهان او نيز که هرکدام نماد يک جريان سياسی مخالف و منتقد دولت در شرايط فعلی هستند، دائماً از انحراف اين فرد اظهار نگرانی و ناراحتی می‌نمايند.
از سوی ديگر ادبيات به کار گرفته شده توسط اين فرد در بخش‌های مختلف فيلم مبتنی بر ادبيات و گفتمان حاکم بر دولت، رئيس‌جمهور و برخی اطرافيان ايشان است. درنهايت نيز انحرافات و اشکالات فرد فوق‌الذکر برای مخاطب پرده‌برداری شده و او در آخر با ارتکاب قتل، پروژه سياه‌نمايی مطلق نسبت به يک مهره نزديک به جريان موهوم انحرافی را تکميل می‌کند.
به نظر می‌رسد ساخت فيلم مورد اشاره و سپس حساسيت‌های خاص ايجاد شده پيرامون آن که بيشتر به محبوبيت و معروفيت اين فيلم کمک می‌کند، بخشی ديگر از پروژه پيچيده القای يک جريان موهوم انحرافی در دولت است که با آغاز سال مهم و سرنوشت‌ساز ۹۱، وارد فاز جديد خود شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016