چهارشنبه 16 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"يه حبه قند" در جشنواره فيلم سياتل روی پرده می‌رود

خبرگزاری مهر ـ "يه حبه قند" به کارگردانی سيدرضا ميرکريمی در بخش جنبی سی و هشتمين جشنواره بين‌المللی فيلم سياتل روی پرده می‌رود.


به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره فيلم سياتل يکی از بزرگترين جشنواره‌های فيلم در آمريکا است که در آن ۴۰۰ فيلم منتخب از ۶۰ کشور جهان برای بيش از ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده به نمايش گذاشته می‌شود.

مجله ورايتی جشنواره فيلم سياتل را به‌عنوان يکی از ۵۰ جشنواره برتر جهان انتخاب کرده و به‌عنوان يکی از بهترين جشنواره‌های آمريکای شمالی شناخته شده است. اساس اين جشنواره فرصت دادن به فيلم‌ها برای شناخته شدن به‌عنوان مهمترين فيلم در آمريکا است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به فيلم‌های منتخب در اين بخش غيررقابتی که توسط تماشاگران انتخاب می‌شود جايزه Golden Space Needle اهدا می‌شود. اين جشنواره از تاريخ ۱۷ می تا ۱۰ ژوئن برابر با ۲۸ ارديبهشت تا ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ در شهر سياتل ايالات متحده برگزار می‌شود.

"يه حبه قند" محصول سازمان توسعه سينمايی سوره است. اين فيلم داستان دختری جوان است که در آستانه شروع زندگی مشترک اتفاقی ويژه برايش می‌افتد. نگار جواهريان، سعيد پورصميمی، هدايت هاشمی، رضا کيانيان، پريوش نظريه و ... بازيگران اين فيلم ستايش شده هستند.

اين فيلم سال ۹۰ علاوه‌بر اکران موفق داخلی در جشنواره‌های مختلف خارجی روی پرده رفت، سيدرضا ميرکريمی فيلم‌های سينمايی "کودک و سرباز"، "زير نور ماه"، "اينجا چراغی روشن است"، "خيلی دور، خيلی نزديک"، "به همين سادگی" و ... را در کارنامه دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016