شنبه 9 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور: نمی توان به بیمارستان های موجوددر زمان زلزله اعتماد کرد

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: باید از مقاوم سازی بیمارستانها کنار رفت و سراغ بازسازی برویم زیرا دیگر نمی توانیم به بیمارستانهای موجود در زمان زلزله اعتماد کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهندس حسن قدمی صبح شنبه در شورای عالی مدیریت بحران کشور با بیان اینکه طرح جامع خطرپذیری در 120 پهنه تهیه شده و سهم هر استان در هر حادثه تفکیک شده است گفت: اگر منابع مالی تامین شود مرحله اول طرح در سال 91 به اتمام می رسد.

وی با بیان این که سازمان مدیریت بحران با کمبود نیروی انسانی روبروبود که این مشکل بر طرف شد گفت : تعیین شرح وظایف کارگروه های سازمان از دیگر مشکلات این سازمان بود که با تشکیل 14 کارگروه علمی - تخصصی و 3 هزار ساعت نفر کار هفته گذشته با امضای وزیر کشور ابلاغ شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رئیس سازمان مدیریت بحران اعلام کرد: سال گذشته 7 میلیارد تومان برای تجهیزات تخصصی تامین اعتبار شد که با همکاری وزارت دفاع تجهیزات تامین و استانهای معین تهران مشخص شده و اقلام مورد نیاز با تربیت نیروهای لازم تحویل استانها شد.

وی از تکمیل ساختمان های مدیریت بحران خبر داد و افزود: بودجه ای که امسال اختصاص داده شده تا آخر سال ساختمان ها تکمیل می شود. همچنین 213 سالن چند منظوره هم ایجاد شده که رئیس جمهور گفته بود هزار سالن می خواهیم که تا آخر امسال 50 درصد سالن ها تکمیل می شود.

قدمی اظهار داشت: مجوز استخدام 50 نیرو هم گرفته شده امامتاسفانه ساختمان برای سازمان مدیریت نداریم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016