چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر: نخستین گام برای اجرای قانون مبارزه با مواد مخدر محكم برداشته شد

تهران - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی با اشاره به اعدام 9 نفر از تولید كنندگان و عناصر اصلی ترانزیت شیشه، گفت: گام نخست اجرایی كردن قانون مبارزه با مواد مخدر محكم برداشته شد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار 'علی مویدی' با تاكید بر اینكه امروز یكی از تهدیدات جدی در جامعه مواد مخدر صنعتی است، افزود: قانون مبارزه با مواد مخدر صنعتی در سال 90 اجرایی شد. نیروی انتظامی در راستای تحقق اهداف این قانون در مبارزه با مواد مخدر صنعتی، از تمام امكانات استفاده می كند تا به اهداف تعیین شده دست یابد.

وی تاثیر مواد مخدر صنعتی در جسم و روح افراد اشاره كرد و گفت: اگر فردی به این مواد (صنعتی ) مبتلا شود خطرات ناشی از این اعتیاد هم نابودی خودش را بدنبال دارد و هم محیط خانواده و جامعه را به خطر می اندازد. كشتن پدر، مادر و فرزند نمونه هایی از جرائم برخواسته از مصرف شیشه است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از قتل پدری به دست فرزند خود كه اعتیاد به مواد مخدر شیشه داشت در یكی از استانهای غربی كشور خبر داد و افزود : فرد معتاد پس از دستگیری اظهار داشت كه پس از مصرف مواد مخدر شیشه پدرم را به شكل گوسفندی می دیدم كه می بایست او را بكشم و با همین توهمات پدرم را كشتم و بدنش را قطعه قطعه كردم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سردار مویدی با تاكید بر ضرورت آگاهی داشتن مردم به تبعات منفی اعتیاد مصرف شیشه و اعتیاد به مواد مخدر صنعتی اشاره كرد و گفت: یكی از ضرورت های امروز جامعه آگاهی مردم ازتبعات منفی اعتیاد مصرف شیشه است كه دستگاه های متولی این آگاهی بخشی به شهروندان را باید در دستور كار قرار بدهند.

وی در باره عملكرد پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال 90 نیز گفت: در سال 90 پلیس مواد مخدر با تلاش مضاعف اطلاعاتی و فعالیت های پنهانی توانست باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی كانون این فعالیت ها را به خطر اندازد. خوشبختانه در این راستا احكام قاطع و موثری توسط قضات متدین و دلسوز و شجاع صادر شد.

وی در ادامه به برگزاری نشست بین قوه قضاییه و نیروی انتظامی برای هماهنگی بیشتر اشاره كرد و افزود : صدور احكام قاطع و موثر در امر قاچاقچیان مواد مخدر صنعتی در راستای هماهنگی بیشتر دستگاه قضایی و پلیس است.

سردار مویدی با بیان اینكه مواد مخدر صنعتی در ایجاد مفاسد و معضلات اجتماعی نقش مستقیم دارد، تصریح كرد: یكی از اولویت های كاری پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال جاری، برخورد با افرادی است كه منافع شخصی خود را بر سلامت و امنیت جامعه ترجیح می دهند.

وی در پایان به اجرای حكم اعدام 9 نفر از عناصر شبكه های تهیه و توزیع شیشه اشاره كرد و گفت: این اقدام شجاعانه رضایت مندی جامعه را به دنبال خواهد داشت و هشدار به كسانی است كه هنوز در حال و هوای شیطانی و نفسانی خود حركت می كنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016