چهارشنبه 3 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزیر ارشاد: موضوع خانه سینما بار دیگر بررسی می شود

تهران-وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره نقض تصمیم این وزارتخانه در انحلال خانه سینما از سوی دیوان عدالت اداری گفت : موضوع خانه سینما به طور مجدد در هیات رسیدگی بر مراكز ، موسسات ،‌انجمن ها و تشكل های فرهنگی وزارت ارشاد بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،' سید محمد حسینی 'در حاشیه چهارمین همایش بررسی مسایل مطبوعات ایران در جمع خبرنگاران افزود: دیوان عدالت اداری درباره تصمیم وزارت ارشاد مبنی بر انحلال خانه سینما یك ایراد شكلی گرفته است كه این ایراد دوباره در هیات رسیدگی بر مراكز فرهنگی وزارت ارشاد بررسی می شود و این هیات برخی نكات قانونی را باید بیشتر رعایت كند.

وی در ادامه درباره مهمترین چالش های مطبوعات كشور گفت :تعدد و تنوع مطبوعات در جمهوری اسلامی ایران قابل توجه است كه باید به اعتلای نظام اسلامی ،‌وحدت و وفاق ملی كمك كند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود:اگر مطبوعات بخواهند در زمینه مسایل تنش زا در كشور گام بردارند به طور قطع به نفع كشور و نظام نخواهد بود چرا كه امروزه دشمنان جمهوری اسلامی ایران چشم طمع به كشور را دارند.

حسینی با بیان اینكه مطبوعات و رسانه های كشور نباید از دشمنان غافل باشند ، گفت: مطبوعات باید همواره نگاهی به خارج از كشور و مسایل بین المللی پیش روی جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با بیان اینكه امروزه در كشور نیازمند انسجام هستیم ، افزود: به طور قطع مطبوعات و رسانه ها ضمن ارایه نقد های سازنده و بیان ایرادات می توانند راهكارهایی ارائه دهند تا فضای كشور بیش از پیش به سمت نشاط و شادابی برود .

وزیر فرهنگ و ارشاد اسالامی اظهار داشت :خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران در سال های گذشته در زمینه های مختلف مانند علم و فناوری و مسایل مختلف فرهنگی و هنری پیشرفت های خوبی داشته است و به رغم فاصله داشتن با آرمان ها ،نباید از نقاط قوت و تقویت آنها غافل بود .

حسینی همچنین درباره گرانی كاغذ مطبوعات وحمایت معاونت مطبوعاتی از وارد كنندگان كاغذ گفت :با هماهنگی وزارت ارشاد و وزارت صنعت ، معدن و تجارت ،واردات كاغذ در لیست كالاهای اولویت دار وزارت صنعت قرار گرفت.

وی افزود:وارد كنندگان می توانند با استفاده از ارز مرجع و دولتی و با قیمتی مناسب كاغذ مورد نیاز ناشران و اهالی مطبوعات را وارد كنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016