دوشنبه 1 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمله به چيستا يثربی نمايشنامه‌نويس و کارگردان تئاتر در خانه خودش

خبرآنلاين ـ تئاتر - شنبه ۳۰ ارديبهشت ماه دو مرد به چيستا يثربی و دخترش در خانه خودشان حمله کردند.

به گزارش خبرآنلاين، چيستا يثربی نمايشنامه‌نويس و کارگردان تئاتر شنبه ۳۰ اريبهشت ماه توسط دو مرد که يکی از آن‌ها را شناسايی کرده است، مورد حمله قرار گرفت.

او درباره اين حادثه گفت: «صبح شنبه با دخترم در خانه بوديم و او مشغول درس خواندن بود. ناگهان صدای ضربه‌های شديد به در خانه آمد و چون اين ضربه‌ها مشکوک بود، در را باز نکرديم و کسی هم از پشت چشمی در قابل رويت نبود.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




يثربی ادامه داد: «به فاصله چند دقيقه بعد آب لجنی از زير در وارد خانه شد و تمام موکت‌ها را کثيف کرد. بعد از آن هم برق و آب خانه قطع شد و وقتی از همسايه‌های ديگر پرس و جو کرديم ديدم همه آن‌ها آب و برق دارند. متاسفانه ساختمان سه طبقه قديمی ما مدير ندارد و به همين دليل نمی‌توانستم اين مساله را به کسی بگويم.»

وی همچنين افزود: « چند لحظه بعد از قطع آب و برق، صدای توهين و ناسزا گفتن مردی که به در شيشه‌ای خانه می‌کوبيد، آمد. من و دخترم از جا پريديم اما او با شکستن شيشه‌ها قصد ورود به خانه را داشت. ما هر دو جلوی در را گرفته بوديم و در همين لحظه بود که دخترم را در را رها کرد و با هوشياری به پليس ۱۱۰ زنگ زد.»

يثربی با اشاره به اقدام سريع پليس ۱۱۰، عنوان کرد: «پليس از کلانتری يوسف آباد خيلی زود خودش را به خانه ما رساند. با آمدن ۱۱۰ نفر اول متواری شد اما نفر دوم را شناسايی کرديم. البته با کمک شاهدان عينی توانستيم ردپايی از نفر اول حمله کننده پيدا کنيم.»

وی در ادامه گفت: «پليس بعد از ديدن شيشه‌های شکسته و جراحت وارد شده از من خواست حتما پرونده را در دادسرا پيگيری کنم و دنبال ماجرا را بگيريم. من حتما اين کار را خواهم کرد و تا مرحله آخر پرونده را پيگيری می‌کنم که ديگر شاهد چنين اتفاقاتی برای هنرمندان ديگر نباشيم.»

اين نمايشنامه نويس با تاکيد بر اينکه کسی به جز پليس به کمک او و دخترش نيامد، اظهار کرد: «از اين تعجب می‌کنم که روز روشن ساعت ۱۲ ظهر يک نفر از مغازه‌های اطراف به فريادهای من و دخترم پاسخ نداد و اگر پليس به موقع نرسيده بود معلوم نبود چه بلايی به سر ما می‌آمد.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016