چهارشنبه 31 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حقوق بازنشستگان و مستمري‌بگيران تامين اجتماعي متناسب با درآمد صندوق افزايش مي‌يابد

معاون فني و درآمد صندوق تامين اجتماعي با اشاره به اظهارات مديرعامل صندوق تامين اجتماعي مبني بر تلاش براي افزايش 200 هزار توماني مستمري بازنشستگان تا پايان سال، گفت: در جهت تحقق اين خواسته مديرعامل، تا پايان سال بنا داريم در اين راستا برنامه‌ريزي كرده و با توجه به منابع درآمدي، هزينه كنيم.

صمدالله فيروزي در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در پاسخ به اين كه آيا افزايش 200 هزار توماني مستمري بازنشستگان تا پايان سال محقق مي‌شود و اين امر در راستاي اجراي قانون همسان‌سازي است، عنوان كرد: بر اساس قانون در صندوق تامين اجتماعي تكليفي داريم و منابعي در راستاي اجراي اين تكليف در اختيار ما قرار دارد و تلاش مي‌شود متناسب با منابع و متاثر از تكاليف نسبت به ترميم حقوق بازنشستگان و مستمري‌بگيران اقدام كنيم و در راستاي اجراي اين پروسه پيشنهادي از سوي صندوق تامين اجتماعي به هيات وزيران اعلام و هيات وزيران آن را تصويب مي‌كند.

به گفته وي، البته تحقق اين امر (افزايش حقوقها) در گرو ميزان منابعي است كه به عنوان حق بيمه و سود سرمايه‌گذاري‌ها حاصل مي‌شود و بايد اين امر پرداخت مستمري به جمعيت يك ميليون و 720 هزار نفري مستمري‌بگير و تامين تعهدات كوتاه مدت صندوق از جمله ارائه خدمات درمان، پرداخت كمك هزينه ازدواج، بارداري را كفاف دهد.

معاون فني و درآمد صندوق تامين اجتماعي در ادامه ضمن تاكيد بر اينكه هرگونه افزايش حقوق بازنشستگان و مستمري‌بگيران صندوق تامين اجتماعي بايد مبتني بر قانون و منابع باشد، گفت: همه پرداخت‌ها بايد در رديف خود انجام شود.

فيروزي در ادامه با بيان اينكه بايد منابع افزايش حقوق در بودجه ساليانه ديده شود، گفت: منابع منطبق با هزينه‌ها تعريف مي‌شود و همه اينها در راستاي يك اصل مبني بر ارتقاي معيشت اعضاي صندوق تامين اجتماعي و حفظ شان مستمري‌بگيران انجام مي‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




معاون فني و درآمد صندوق تامين اجتماعي در ادامه با تاكيد بر اينكه بايد برنامه‌ريزي‌ها عقلاني، درست و متناسب با منابع و توانمندي صندوق انجام شود، گفت: بيشترين هزينه در صندوق تامين اجتماعي هزينه پرداخت مستمري است.

وي در پايان با تاكيد بر اينكه صندوق تامين اجتماعي هيچ گونه وابستگي درآمدي به دولت ندارد، گفت: دريافت حق بيمه و سود حاصل از سرمايه‌گذاري‌ها منابع درآمدي صندوق تامين اجتماعي است و متناسب با اين منابع تعهدات سازمان تعريف و عملياتي مي‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016