چهارشنبه 21 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
30 اردیبهشت» دفاتر مرکزی ۱۶۳ شرکت دولتی باید تهران را ترک کنند، دویچه وله
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرين وضعيت خروج پادگان‌ها از پايتخت در گفت‌وگو با چمران

رييس شوراي اسلامي شهر تهران آخرين وضعيت خروج پادگان‌ها از پايتخت را تشريح كرد.

مهندس مهدي چمران در گفت‌وگو با خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين باره به خروج پادگان قلعه مرغي اشاره كرد و گفت: نيروي انتظامي با بالگردهاي مستقر در پادگان قلعه‌مرغي سابق (بوستان ولايت)، كاري نمي‌تواند بكند چرا كه جايي براي اونتقال آنها ندارد اما با اين وجود دستور خرج بالگردها از بوستان ولايت صادر شده و اين بالگردها به زودي به جاي ديگري منتقل مي‌شوند.

رييس شوراي اسلامي شهر تهران در خصوص آخرين وضعيت پادگان جي نيز اظهاركرد: اقدامات اوليه براي خروج اين پادگان از سطح شهر انجام شده است، اما بايد توجه داشت كه خروج اين پادگان از شهر نيازمند هزينه‌اي بالغ بر 400 ميليارد تومان است.

چمران با بيان اينكه پس از تامين اعتبارات مالي نيز مدتي زمان لازم است كه مسئولان مربوطه به توافق برسند كه پس از آن نيز زماني براي جابجايي لازم است، خاطرنشان كرد: پادگان‌ها به اين راحتي بيرون نمي‌روند.

وي همچنين در خصوص تبديل برخي پادگان‌ها به اماكن مسكوني اظهار كرد: ما نيز در شوراي شهر خيلي پيگيري كرديم كه اين كار صورت نگيرد، اما متاسفانه در جاهايي مانند انتهاي همت اين اتفاق افتاد كه شهرداري با آنها همچنان درگير است.

رييس شوراي اسلامي شهر تهران با بيان اينكه نمي‌دانم تعلق گرفتن سند به اين منازل چگونه خواهد بود، گفت: البته در اين مناطق جايي را نداريم كه كاربري مسكوني نداشته باشد و در آن ساخت و ساز انجام شده باشد؛ چرا كه اين مناطق اگرچه در پادگان بودند اما در پهنه مسكوني قرار دارند نه در پهنه پادگان لذا عملا ساخت و سازها در پهنه مسكوني انجام شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گفته چمران مشكلاتي ناشي از ساختن ساختمان در پادگان براي شهرداري ايجاد مي‌شود كه به عنوان مثال در پي ساختمان‌سازي‌هايي كه در مسير اتوبان رسالت انجام شده بود، شهرداري مجبور شد مسير اتوبان رسالت را تغيير دهد تا اين خانه‌ها خراب نشوند!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016