سه شنبه 10 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعلام نتايج اوليه آزمون سراسری، نفرات برتر کنکور ۹۱ مشخص شدند

خبرگزاری آريا - سرپرست سازمان سنجش نفرات برتر آزمون سراسری۱۳۹۱را معرفی کرد.
به گزارش خبرگزاری آريا، ابراهيم خدايی در جمع خبرنگاران گفت: در گروه آزمايشی علوم رياضی و فنی آقای محمد استادمحمدی از شهر کاشان به عنوان نفر اول، سينا ملکيان از شهر بابل به عنوان نفر دوم و خانم الهام احسانی مقدم از شهر بابل به عنوان نفر سوم معرفی شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: در گروه آزمايشی علوم تجربی خانم فرزانه رحمانی نفر اول از سنندج و آقايان عليرضا اورعی از شهر تهران و مهدی سليمان زاده از تبريز به ترتيب در اين گروه دوم و سوم شدند.
دکتر خدايی تصريح کرد: در گروه آزمايشی علوم انسانی خانم فاطمه فتاحی از شهر تهران نفر اول شد و اميرمحمد هوشمند شط رودی از کرمان نفر دوم و خانم فاطمه سادات حسينی دهنوی از کرمان نفر سوم شدند.
سرپرست سازمان سنجش آموزش کشور گفت: همچنين در گروه آزمايشی هنر ياسمين قلعه نوعی از تهران اول، شيرين جعفری نسب کرمانی از تهران دوم و ميترا موحد از تهران سوم شدند.
وی گفت: در گروه آزمايشی زبان های خارجی خانم فاطمه ولی زاده پاشا از بابل رتبه نخست را کسب کرد.
خدايی افزود: همچنين در اين گروه سروش آريايی از اصفهان نفر دوم شد و بيتا مهری از اصفهان و پرديس پاشاخانلو از تهران مشترکاً رتبه سوم گروه آزماشی زبان های خارجی را به دست آوردند. اعلام نتايج اوليه آزمون سراسری، فردا
نتايج اوليه آزمون سراسری۱۳۹۱دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی فردا " چهارشنبه" ساعت ۱۴ اعلام می شود.
سرپرست سازمان سنجش آموزش کشور در نشست خبری با اعلام اين خبر گفت: بر اساس نتايج استخراج شده حدود۹۳۵هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته هستند.
دکتر ابراهيم خدايی با بيان اين که ظرفيت پذيرش حدود۵۷۳ هزار داوطلب است؛ افزود: حدود۴۵۲هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته در نوبت روزانه هستند.
سرپرست سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: داوطلبانی که در اعلام نتايج اوليه به عنوان مجاز معرفی شده اند از۱۷تا۲۳مرداد می توانند به صورت الکترونيکی انتخاب رشته کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016