دوشنبه 9 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شان استون مجوز ساخت فيلم در ايران را نگرفت، تعويق کار تا بعد از انتخابات

مهر ـ شان استون کارگردان "جنگ افغانستان را متوقف کنيد" تاکنون موفق به دريافت مجوز فيلمبرداری در ايران نشده و منتظر انتخابات رياست‌جمهوری و تغيير کابينه است تا شايد در دولت بعد موفق به دريافت مجوز شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شان استون از چهره‌های سينمای هاليوود اواخر سال گذشته تصميم به ساخت فيلم سينمايی "جنگ افغانستان را متوقف کنيد" گرفت که قرار بود اين فيلم سينمايی اوايل سال جاری فيلمبرداری شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين کارگردان در نظر داشت بخشی از سکانس‌های اين فيلم سينمايی را در آب‌های خليج فارس و در جزيره قشم بگيرد اما در نهايت اجازه فيلمبرداری بخشی از سکانس‌های "جنگ افغانستان را متوقف کنيد" در مرزهای ايران برای وی صادر نشده است.

البته شان استون در نظر دارد فيلمبرداری سکانس‌های مورد نظر خود را تا انتخابات رياست جمهوری ايران و تغيير کابينه دولت به تعويق اندازد تا شايد بتواند اجازه کار در ايران را بگيرد. بعيد هم نيست اين کارگردان جوان هاليوودی از ساخت فيلم در ايران منصرف شود.

"جنگ افغانستان را متوقف کنيد" حمله زمينی آمريکا به افغانستان را به تصوير کشيده و تهيه‌کنندگی آن را "جک اسکات" برعهده دارد. همچنين، ناصر عرب زاده سرپرست گروه بدلکاران "سايه پنهان" طراحی صحنه‌های بدلکاری اين فيلم هاليوودی را برعهده داشته واز بدلکاران اين گروه برای حضور در فيلم استفاده خواهد شد.

شان علی استون که متولد نيويورک سيتی است پيش از اين در سينمای آمريکا در مقام بازيگر، کارگردان و تهيه‌کننده فعاليت کرده است. وی فرزند اليور استون کارگردان آمريکايی برنده اسکار است.

وی سال ۹۰ سفر پرخبری به ايران داشت تا جاييکه گفته شد وی به دين اسلام و مذهب تشيع گرويده است. اين خبر به سرعت بازتاب جهانی پيدا کرد و رسانه‌های جهان گفتگوهايی با وی تدارک ديدند.

اين بازيگر هاليوودی در گفتگوهايش از مواضع هسته‌ای ايران و صحبت‌های محمود احمدی‌نژاد رئيس‌جمهوری ايران در قبال هولوکاست هم دفاع کرد.

شان استون که قرار بود مستندی درباره عاشورا بسازد در جايی گفته بود: به نظر من عاشورا بهترين سناريوی عاشقانه دنياست و قصد دارم به اين مقوله نيز در يک اثر ديگر بپردازم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016