سه شنبه 12 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

عيادت وزير ارشاد و معاون هنری از محمدرضا لطفی

• علی جنتی، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی مرادخانی، معاون امور هنری، روز گذشته، دوشنبه ۱۱ فروردين، با حضور در بيمارستان از محمدرضا لطفی عيادت کردند.

ايلنا: وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون امور هنری، از محمدرضا لطفی عيادت کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا علی جنتی، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی مرادخانی، معاون امور هنری، روز گذشته، دوشنبه ۱۱ فروردين، با حضور در بيمارستان از محمدرضا لطفی عيادت کردند.

علی جنتی در اين ديدار گفت: «حتما دعاهای مردم هنردوست و علاقه‌مندان شما پشت سر شما است و باعث خواهد شد روز به روز حالتان بهتر شود و دوباره روی صحنه بياييد تا از صدای تار شما بهره ببريم.»

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی محمدرضا لطفی را يکی از بهترين هنرمندان موسيقی کشور خواند که پيش و پس از انقلاب هنر موسيقی را ارتقا داد و ابراز اميدواری کرد که اين هنرمند هر چه زود‌تر سلامت خود را بازيابد.

او درباره بيمه هنرمندان نيز گفت: «ما صندوق حمايت از هنرمندان، نويسندگان و روزنامه‌نگاران داريم که حدود ۶۰ هزار نفر را تحت پوشش دارد و اين افراد عموما از بيمه‌های تامين اجتماعی استفاده می‌کنند. البته برخی مشکلات هست مثلا کسانی را که بيش از پنجاه سال سن دارند، بدوا نمی‌توانيم بيمه‌شان کنيم ولی هنرمندانی که از پيش بيمه شده‌اند همچنان از اين امکان استفاده می‌کنند.»

علی مرادخانی نيز برای لطفی آرزوی بهبودی کرد و گفت: «صدای تار لطفی در ذهن مردم ماندگار است و آثارش از اذهان پاک نمی‌شود. آقای لطفی نياز به آسايش و آرامش دارد و بايد بيشتر استراحت کند تا انشالله هر چه زود‌تر بهبود يابد.»

داود گنجه‌ای، نوازنده و عضو شورای عالی خانه موسيقی نيز که در اين ديدار حضور داشت، گفت: «لطفی يک دنياست و خدمات بی‌شماری به هنر موسيقی کرده و همواره از هنر و هنرمندان دفاع کرده است.»

محمدرضا لطفی نيز از وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون امور هنری قدردانی کرد و گفت: «انسان‌های خوب بوی خدا می‌دهند و انسان‌های بد چنين نيستند. من نشانه‌های خدا را سال‌ها پيش ديدم، بنابراين معتقدم خداوند به بهترين شکل ممکن دوباره خودش را نشان می‌دهد.»

محمدرضا لطفی، موسيقی‌دان و نوازنده تار، برای تکميل روند درمان و بهبودی خود در بيمارستان بستری است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016