جمعه 26 مهر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دوستی سرمربی تيم فوتبال نوجوانان: جام قهرمانی را به ايران می آوريم، مهر


سرمربی تيم فوتبال نوجوانان کشورمان با تاکيد بر اينکه فينال بازی اشتباهات است گفت: در بازی فردا تيم کره را وادار به اشتباه می کنيم تا با استفاده از فرصت ها به پيروزی برسيم و جام قهرمانی را به ايران بياوريم.
علی دوستی پيش از ديدار فينال مسابقات قهرمانی نوجوانان آسيا در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: لطف خدا و تلاش بازيکنان باعث شد با شکست امارات راهی فينال شويم و بايد روند رو به رشد خود را با پيروزی در اين ديدار مهم تکميل کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در خصوص تيم کره جنوبی اظهار داشت: آنها تيم پر قدرت و از هر لحاظ حرفه ای هستند و بازيکنان خوبی در اختيار دارند و از لحاظ تکنيک و تاکتيک هم تيم خوبی نشان داده اند و شکست ژاپن قهرمان دو گذشته در مرحله نيمه نهايی بيانگر قدرت اين تيم است. اما ما از هر حيث خوب هستيم.

سرمربی تيم فوتبال نوجوانان کشورمان تاکيد کرد: هر وقت تيم خوبی برابر ما قرار گرفت بازيکنانم عملکرد بسيار خوبی از خود نشان دادند، زيرا مرد روزهای سخت هستند و مطمئنا در بازی فردا هم تمام تلاش خود را به خرج می دهند تا با لطف خدا و دعای مردم کار ناتماممان را تمام کنيم.

دوستی اضافه کرد: شک نکنيد که از نظر روحی و روانی و آمادگی فنی بازيکنان ما خيلی مصمم هستند. آنها روز به روز بهتر شده اند و با شکست امارات و سوريه نشان دادند شايستگی قهرمانی در اين جام را دارند. آنها از لحاظ روحی در اوج هستند و اميدوارم در بازی فردا خيلی چيزها را در زمين ثابت کنند.

وی در پاسخ به اين سئوال که با توجه به پيروزی ايران برابر سوريه و توقف کره جنوبی برابراين تيم عربی شانس پيروزی تيم نوجوانان برابر اين حريف شرق آسيا افزايش يافته است ، تصريح کرد: نبايد از اين دريچه به اين موضوع نگاه کرد زيرا هر بازی شرايط خاص خودش را دارد. شما ديديد امارات استراليا قدرتمند را حذف کرد اما برابر ما حرفی برای گفتن نداشت. مطمئنا بازيکنان ما نسبت به تيم کره چه از لحاظ فنی چه از لحاظ روحی روانی کمتر نيستند و هر لحظه می توانند سرنوشت بازی را عوض کنند.

دوستی افزود: هر لحظه بازی می تواند سرنوشت ساز باشد بازيکنان نوجوان هنوز از تجربه کافی برخوردار نيستند. اما تلاش می کنند کمتر اشتباه کرده و حريف را وادار به اشتباه کند تا به لطف خدا، دعای مردم و تلاش خود در اين بازی قدرت واقعی خود را نشان داده و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

سرمربی تيم فوتبال نوجوانان کشورمان با بيان اينکه برای موفقيت اين تيم ۲ سال کار و تلاش و صبر و حوصله صرف شده است در پايان گفت: کشتی فوتبال نوجوانان ايران تا امروز ناخدايی داشته که ما را تا اين جا به خوبی هدايت کرده است اميدوارم اين ناخدا در بازی فردا هم ما را ياری کند تا بتوانيم با اين قهرمانی که نخستين قهرمانی تيم نوجوانان کشورمان درتاريخ خواهد بود نتايج خود را تکميل کنيم.





















Copyright: gooya.com 2016