سه شنبه 30 مهر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پس از کسب عنوان قهرمانی در آسيا؛ اعضای تيم فوتبال نوجوانان ايران به تهران بازگشتند، سخنان مربی و بازيکنان، ايسنا


اعضای تيم ملی فوتبال نوجوانان ايران که مقام قهرمانی آسيا را به دست آوردند، نيمه شب دوشنبه وارد تهران شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اعضای تيم ملی فوتبال نوجوانان ايران که موفق شدند در رقابت‌های نوجوانان آسيا در ازبکستان مقام قهرمانی را به دست آورند، ساعت ۲۳ و ۳۰ دقيقه‌ی دوشنبه شب از طريق فرودگاه بين‌المللی امام خمينی وارد تهران شدند و مورد استقبال «محمد علی‌آبادی» رييس سازمان تربيت بدنی، کيومرث هاشمی و "ساور" معاونان سازمان و هم‌چنين مهدی تاج نايب رييس فدراسيون فوتبال قرار گرفتند.

مراسم استقبال از ملی‌پوشان نوجوان ايران با برنامه‌های ويژه‌ای در حضور خانواده‌های آنها برگزار شد که اجرای سرودهای مختلف از جمله‌ی اين برنامه‌ها بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بازيکنان هم‌چنين با جام قهرمانی مسابقات نوجوانان آسيا و رييس سازمان تربيت بدنی عکس يادگاری انداختند.

در اين مراسم "مسعود معينی" رييس کميته‌ی جوانان و "محمد مايلی‌کهن" حضور داشتند.

***

علی دوستی پس از بازگشت به ايران:
موفقيت نوجوانان بايد تحليل شود
بازيکنان ما نشان دادند که مرد روزهای دشوار هستند

سرمربی تيم ملی فوتبال نوجوانان گفت: بازيکنان ايران نشان دادند که مرد روزهای دشوار هستند.

علی دوستی پس از بازگشت تيم ملی نوجوانان ايران به کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: در حال حاضر نمی‌توانم به طور کامل درباره‌ی ابعاد فنی مسابقات ازبکستان صحبت کنم. چرا که موفقيت بازيکنان ايران نياز به تحليل کاملی دارد. با اين حال واقعيت اين است که ايرانيان ملت بزرگی هستند و همان طور که رهبر معظم انقلاب و رييس جمهور نيز تاکيد کرده‌اند، مردم ما مردم کارهای بزرگ و روزهای سخت هستند که خوشبختانه تيم ملی نوجوانان نيز توانست از عهده‌ی اين کار بزرگ بربيايد و قهرمان آسيا شود.

وی افزود: ورزش ما نشان داده است که ورزشکاران و مربيان بسيار بزرگی دارد و به همين دليل است که ما اکنون در رشته‌های مختلف از جمله فوتبال، واليبال و بسکتبال قهرمان آسيا می‌شويم. ورزشکاران نوجوان و جوان ايرانی و مربيان کشورمان نشان داده‌اند که شايستگی و تعصب بالايی دارند و تنها لازم است آنها را باور کنيم.

دوستی افزود: بازيکنان تيم فوتبال نوجوانان ايران نيز خود را باور کردند و بی‌ترديد با همين خودباوری به مقام قهرمانی آسيا دست يافتند.

دوستی در پايان گفت: اميدوارم از اين تيم و ساير تيم‌های پايه‌ای فوتبال حمايت کامل صورت بگيرد تا اين موفقيت‌ها تداوم داشته باشد.

***

کاوه رضايی پس از بازگشت به ايران:
دوست دارم در آرسنال يا رئال مادريد بازی کنم
می‌توانستم گل‌های بيشتری بزنم
فوتبال ما پر از استعداد است


آقای گل مسابقات فوتبال نوجوانان آسيا گفت: دوست دارم روزی در آرسنال يا رئال مادريد بازی کنم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، کاوه رضايی بهترين گلزن مسابقات فوتبال نوجوانان آسيا پس از بازگشت به ايران در فرودگاه امام خمينی اظهار کرد: تيم با قهرمانی در آسيا دل مردم ايران را شاد کرد و اميدوارم با حمايت‌های بيشتر بتوانيم در جام جهانی نيز موفق باشيم.

وی درباره‌ی عملکردش در مسابقات نوجوانان آسيا نيز گفت: از اينکه توانستم با گلزنی‌هايم در موفقيت تيم ملی نوجوان موثر باشم، بسيار خوشحالم. البته معتقدم می‌توانستم گل‌های بيشتری نيز به ثمر برسانم که از موقعيت‌هايم استفاده نکردم. در هر صورت از اين که عنوان آقای گلی رقابت‌ها را بدست آ‌وردم، بسيار خوشحالم.

وی افزود: تيم ايران از ابتدا برای قهرمانی به اين مسابقات آمده بود و تصور می‌کنم با عملکرد خوب خود نشان داد که شايستگی اين قهرمانی را دارد.

رضايی درباره‌ی سقف آرزوهای خود نيز گفت: اميدوارم روزی بتوانم علاوه بر بازی در تيم ملی فوتبال ايران، در تيم‌های بزرگ دنيا همچون آرسنال يا رئال مادريد به ميدان بروم.

کاوه رضايی دشوارترين بازی تيم ايران را بازی مقابل سوريه عنوان کرد و افزود: فشار روانی ما برای اين بازی بسيار بالا بود چرا که اهميت اين بازی از ديدار فينال نيز بيشتر بود. بازی با سوريه حکم مرگ و زندگی را داشت چرا که تيم برنده به جام جهانی صعود می‌کرد و تيم بازنده حذف می‌شد.

رضايی افزود: بی‌ترديد نقش علی دوستی در رسيدن تيم ايران به مقام قهرمانی آسيا غير قابل انکار است و البته لطف خداوند ما را به اين موفقيت رساند.

کاوه رضايی در پايان گفت: اميدوارم اين قهرمانی سبب شود تا مسوولان هرچه بيشتر به تيم‌های پايه‌ای فوتبال توجه کنند. معتقدم بايد به کل فوتبال پايه رسيدگی بيشتری شود چرا که استعدادهای بسياری در فوتبال ما وجود دارد.

***

دروازه‌بان تيم ملی فوتبال نوجوانان:
اميدوارم در جام جهانی برای تيم ملی بازی کنم

دروازه‌بان تيم ملی فوتبال نوجوانان گفت: به قهرمانی در آسيا اعتقاد داشتيم.

ايمان صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: ما پس از گذراندن بازی‌های مقدماتی و مشخص شدن عملکرد تيم و پيش از آنکه به ازبکستان برويم، به اين باور رسيديم که می‌توانيم قهرمان آسيا شويم. عملکرد تيم ما بسيار خوب بود و خوشبختانه توانستيم اين عنوان را بدست آوريم.

وی افزود: تيم ايران قدرت خود را به ساير حريفان آسيايی نشان داد و اميدوارم در جام جهانی نيز همين اندازه موفق شويم.

صادقی خاطرنشان کرد: دشوارترين حريف ما در اين مسابقات تيم سوريه بود چرا که بايد اين تيم را شکست می‌داديم تا هم به جام جهانی راه پيدا کنيم و هم در مسابقات باقی بمانيم.

صادقی درباره‌ی وضعيت آينده‌ی فوتبالی خود نيز گفت: در حال حاضر بازيکن آزاد هستم و پس از مشورت کردن با بزرگترهای خود تيم آينده‌ام را انتخاب می‌کنم.

وی افزود: اميدوارم بتوانم به رشد خود در فوتبال ادامه دهم و روزی همراه تيم ملی بزرگسالان ايران در جام جهانی بازی کنم.





















Copyright: gooya.com 2016