جمعه 26 مهر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه نويی: ماجرای دعوت دايی به تيم ملی، امروز بدشانس ترين روز استقلال بود، مهر


سرمربی تيم فوتبال استقلال بدشانسی را مهمترين عامل از دست دادن دو امتياز حساس تيمش برابر برق شيراز عنوان کرد و گفت: ما در اين ديدار برتر از حريف بوديم اما بدشانسی اجازه نداد به سه امتياز دست پيدا کنيم.
به گزارش خبرنگار مهر، امير قلعه نويی که پس از تساوی يک بر يک تيمش برابر برق شيراز با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بيان اين مطلب گفت: در اين ديدار هر دو تيم ارائه گر بازی زيبايی بودند و شما شاهد بوديد که استقلال در مجموع برتر از برق بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: در اين ديدار ما حملات زيادی داشتيم و فوتبال قابل قبولی را ارائه کرديم. برای رسيدن به پيروزی در اين بازی همه چيز داشتيم جز شانس و من تصور می کنم اين بازی بدشانسی ما بود.

اميرقلعه نويی در مورد قضاوت داور اين ديدار گفت: کمتر اتفاق افتاده که آقای رفيعی برای ما داوری خوبی انجام دهد اما در مجموع فکر می کنم يکی از مواردی که اشتبياه کرد و باعث گل خوردن ما شد اين بود که در صحنه گل پای حريف بالاتر از صورت بازيکن ما بود اما ايشان متوجه نشدند.

وی با ابراز اميدواری از آينده استقلال گفت: اميدوارم اين بدشانسی ها از تيم ما بيرون برود و بتوانيم در ديدارهای آينده به موفقيت و پيروزی برسيم و رفته رفته خود را به صدر جدول نزديک کنيم.

قلعه نويی از تعويض هايش دفاع کرد و گفت: فکر می کنم اين تعويض ها کاملا به موقع انجام شد و شما ديديد با آمدن فرهاد مجيدی ما يک پنالتی گرفتيم که بازهم بدشانسی باعث شد اين توپ هم وارد دروازه نشود.

سرمربی استقلال از عملکرد بازيکنانش ابراز رضايت کرد و گفت: ما در اين ديدار عملکرد خوبی داشتيم و قطعا از فردا با فراموشی اين تساوی برای ديدار آينده برنامه ريزی می کنيم و تلاش خواهيم کرد در ديدار آينده اين امتيازات را جبران کنيم.

در ادامه نشست خبری سرمربی استقلال خبرنگاری از قلعه نويی پرسيد" آيا شما با دايی آشتی کرديد ؟" که سرمربی استقلال گفت: من با علی دايی هيچ وقت قهر نبوده و نخواهم بود. ما با هم سه دوره در تيم ملی حضور داشتيم. من امروز می خواهم برای اولين بار در خصوص اينکه چرا در زمان مربيگری من در تيم ملی دايی به اردو دعوت نشد توضيح بدهم.

وی افزود: پس از آنکه سرمربی تيم ملی شدم با برادر دايی تلفنی حرف زدم و از او خواستم تا مقدمات برقراری تماس با دايی را فراهم کند. اما برادر دايی در واکنش به درخواست من گفت که وی به آمريکا سفر کرده است. من به بردار علی گفتم که اگر مقدور است که شماره او در آمريکا را به من بدهد يا اينکه به دايی بگويد با من تماس بگيرد. از آنجايی که فرصت کمی داشتيم و بايد هر چه زودتر نفرات را به اردو دعوت کرده و کار آماده سازی را آغاز می کرديم مجددا از افشين پيروانی خواستيم با بردار دايی تماس بگيرد.

قلعه نويی ادامه داد: دقيقا حضور ذهن ندارم اما تصور می کنم ۱۰ يا ۱۵ روز پس از تماس من ، افشين با برادر وی تماس گرفت و پيگير موضوع شد اما بردار علی اعلام کرد شما کار خودتان را بکنيد و با دايی کاری نداشته باشيد. ما هم نام دايی را در بين دعوت شدگان نياورديم . هر چند که می خواستيم قداست اين بازيکن بزرگ تيم ملی فوتبال ايران حفظ شود.





















Copyright: gooya.com 2016