پنجشنبه 2 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: گامبااوزاکا و آدلايد يونايتد فينالسيت شدند، حذف قهرمان آسيا، ايسنا

تيم های فوتبال گامبااوزاکا ژاپن و آدلايد يونايتد استراليا با پيروزی برابر حريفان خود به ديدار نهايی رقابت های فوتبال ليگ قهرمانان آسيا صعود کردند.
به گزارش خبرگزاری مهر، دور برگشت از ديدارهای نيمه نهايی ششمين دوره مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا امروز با برگزاری دو ديدار به پايان رسيد که در يکی از اين ديدارها تيم اوراواردز ژاپن- قهرمان پنحمين دوره ليگ قهرمانان آسيا - با شکست در ورزشگاه خانگی برابر ديگر نماينده ژاپن از راهبابی به ديدار نهايی اين مسابقات بازماند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين بازی که در ورزشگاه سايتاما برگزار شد، تيم گامبااوزاکا موفق شد با نتيجه ۳ بر يک از سد ميزبان خود اوراواردز بگذرد و با پيروزی ۴ بر ۲ در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت، به ديدار نهايی اين مسابقات راه يابد.

نائوهيرو تاکاهارا(۳۶) تيم اوراواردز را پيش انداخت اما ساتوشی ياماگوشی(۵۱)، نوبوهيسا يامادا(۷۳- گل به خودی) و ياشوهيتو اودو(۷۵) گل های برتری گامبااوزاکا را به ثمر رساندند. ديدار رفت دو تيم با نتيجه يک بر يک به پايان رسيده بود.

در ديگر مسابقه اين مرحله کورچی ازبکستان موفق شد با تک گل سوليف آنواريون(۷۸) آدلايد يونايتد استراليا را شکست دهد اما با توجه به پيروزی ۳ بر صفر تيم استراليايی در ديدار رفت، آدلايد موفق شد با کسب پيروزی ۳ بر يک در دو ديدار رفت و برگشت راهی ديدار فينال ششمين دوره مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا شود.

ديدار رفت از مرحله نهايی ششمين دوره مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا روز چهارشنبه پنجم نوامبر(۱۵ آبانماه) در زمين گامبااوزاکابرگزار می شود و آدلايد يونايتد استراليا روز دوازدهم نوامبر(۲۲ آبانماه) ميزبان ديدار برگشت خواهد بود.





















Copyright: gooya.com 2016