جمعه 17 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

پديده‌ای بنام "ليدرها"، ورزش ايران از نگاهی ديگر، فرامرز کوشان

ليدرهای امروز فوتبال ايران جانشينان مرحوم ممد بوقی هستند. منتها با گسترش فوتبال ايران و گردش سالانه ميلياردها تومان در آن، مانده و فاسد شده اند و ديگر حاضر نيستند فقط به خاطر عشق به فوتبال و تيم محبوبشان به استاديوم بروند و مجانی کسی‌ را تشويق کنند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی کريمی از عملکرد خود ابراز نارضايتی کرد، ايرنا

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت :‌ از عملکرد خود در بازی مقابل صبا ی قم راضی نيستم و از هواداران پرسپوليس به همين خاطر عذرخواهی می کنم.

"علی کريمی"‌ روز جمعه درگفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: متاسفانه بازيکنان پرسپوليس در ديدار مقابل صبای قم نتوانستند توانايی های خود را به نمايش بگذارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با بيان اينکه بازيکنان پرسپوليس برای کسب سه امتياز برابر صبا وارد ميدان شده بودند، اظهار داشت :‌ بر روی دو صحنه غافلگير شديم و به تساوی رضايت داديم.
کريمی درمورد اعتراض تماشاگران در پايان ديدار تيم های پرسپوليس مقابل صبا باتری گفت :‌ آنان حق دارند که از شرايط کنونی تيم ناراحت باشند.
هافبک تيم پرسپوليس خاطر نشان کرد : تساوی در خانه برای اين تيم حکم شکست را دارد اما هواداران مطمئن باشند که در ديدارهای آينده ناکامی های اخير خود را در ليگ برتر جبران خواهيم کرد.
ديدار تيم های پرسپوليس و صبا باتری عصر پنجشنبه در هفته چهاردهم ليگ برتر باشگاه های ايران در وزرشگاه آزادی تهران با نتيجه تساوی دو بر دو خاتمه يافت.





















Copyright: gooya.com 2016