شنبه 25 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اين تيم كوچكترين حاشيه‌يي ندارد، خطيبی: با حضور "باقری" تيم ملی شخصيت بيشتری پيدا كرده است، ايسنا

مهاجم تيم ملي فوتبال ايران گفت: با آمدن "كريم باقري" تيم ملي شخصيت بيشتري پيدا كرده است و مطمئن هستم كه امارات را مي‌بريم.

رسول خطيبي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري د انشجويان ايران (ايسنا)، پيرامون شرايط تيم ملي ايران پيش از مسابقه با امارات اظهار كرد: با آمدن كريم باقري تيم ملي شخصيت بيشتري پيدا كرده است و اكنون تلفيقي از بازيكنان جوان و حرفه‌اي و همچنين با تجربه‌هاي قدرتمند كنار هم جمع شده‌اند و تيم قوي‌اي را ساخته‌اند. مطمئنا اين تيم كه اكنون كوچكترين حاشيه‌اي ندارد، با حمايت رسانه‌ها و مردم آينده‌ي درخشاني خواهد داشت و در نخستين گام موفقيت مي‌تواند بازي‌هاي پي در پي را پيروز شده و به جام جهاني صعود كند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




خطيبي همچنين درباره‌ي تيم امارات نيز گفت: درست است كه امارات هر سه بازي اخير خود را با شكست سپري كرده اما، آنها سعي مي‌كنند از آخرين فرصت خود اين بار برابر ايران استفاده كنند. اين تيم در خط دفاعي ضعف داشت كه اصلي‌ترين عامل شكست‌شان در بازي‌هاي اخير بود اما، آنها تغييرات زيادي را در خط دفاعي داده‌اند و سه مدافع اصلي تيم‌شان را تعويض كرده و سه مدافع جديد آورده‌اند. اين بازيكنان را مي‌شناسم و به قدرت آنها واقف هستم. معتقدم ما بايد با تمرينات بيشتر و نظم در بازي بتوانيم راه‌هاي نفوذ به سمت دروازه‌ي امارات را پيدا كرده و سه امتياز حساس اين بازي خارج از خانه را بدست آوريم.

وي همچنين درباره‌ي شرايط فعلي‌اش در تيم النصر امارات به ايسنا گفت: وضعيتم در اين تيم بسيار خوب است و تمامي مربيان و مسوولين باشگاه هم از من راضي هستند. شايد تاكنون گل‌هاي زيادي را در ليگ امارات نزده باشم اما، اين تنها به اين دليل است كه يك خط عقب‌تر بازي مي‌كنم و بيشتر مهاجمين نوك تيم را تغذيه مي‌كنم.





















Copyright: gooya.com 2016