پنجشنبه 23 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رحمان رضایی: پول نمی‌خواهم، می خواهم به تيم ملی برگردم، روزنامه ورزشی گل

رحمان رضايي، مدافع سابق ليورنوي ايتاليا ديروز با حضور در محل باشگاه پرسپوليس قرار داد داخلي يك ساله‌اي را با مديران اين باشگاه امضا كرد.
نكته جالب در مورد مذاكره اين مدافع سابق ملي‌پوش با مديران پرسپوليس اين است كه رضايي وقتي بحث مبلغ قرارداد مي‌شود مي‌گويد:«پول نمي‌خواهم، پرسپوليس را انتخاب كرده‌ام تا با انجام بازي‌هاي خوب دوباره به تيم ملي برگردم. از پرسپوليس انتظار مالي ندارم و فقط دوست دارم به تيم ملي برگردم.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رضايي: دليل نهايي نشدن مذاكرات را از مصطفوي بپرسيد
رحمان رضايي در مورد مذاكراتش با پرسپوليس گفت:‌ «مشكل مالي با باشگاه پرسپوليس ندارم و دليل اينكه هنوز مذاكرات نهايي نشده است را بايد از مديرعامل اين باشگاه پرسيد. امروز (ديروز) جلسه خوبي برگزار كرديم اما به توافق نهايي نرسيديم.»

او ادامه مي‌دهد: «حضورم در تمرين فردا (امروز) منوط به تماس تلفني امشب (ديشب) مسوولان باشگاه است و تصميم‌گيري با آنها است. دوست دارم همه بدانند مشكل من با پرسپوليس به هيچ وجه مالي نيست چون ما يك ماه پيش با پرسپوليس به توافق رسيديم. من مشكلي ندارم و اينكه چرا توافقات نهايي نمي‌شود را مي‌توانيد از مديرعامل پرسپوليس بپرسيد. نمي‌دانم چه بايد بگويم.» رضايي در مورد وضعيت جسماني‌اش گفت: «در حال حاضر به طور اختصاصي تمرين مي‌كنم و اميدوارم به زودي در تمرينات گروهي يك تيم شركت كنم.»





















Copyright: gooya.com 2016