شنبه 25 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فاز نوشت: شانس دوباره براي "كيا"، مهدوي‌كيا: حرفه‌يي‌ام و از فرصتم استفاده مي‌كنم، ايسنا

مهدي مهدوي‌كيا در بازي عصر شنبه‌ي اينتراخت فرانكفورت در خانه‌ي بوروسيا دورتموند از ابتدا به ميدان خواهد رفت. او در صورت ارايه نمايشي درخور مي‌تواند تا پايان مدت قراردادش با اينتراخت فرانكفورت در اين تيم ماندگار شود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، عصر شنبه از هفته‌ي سيزدهم رقابت‌هاي دسته اول باشگاه‌هاي آلمان تيم‌هاي بوروسيا دورتموند و بايرن مونيخ به ديدار هم خواهند رفت. به نوشته‌ي پايگاه اينترنتي "فرانكفورتر آلگمانيه سايتونگ" مهدوي‌كيا در اين ديدار فرصت بازي در تركيب ثابت تيمش را خواهد يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پايگاه اينترنتي "فاز" در اين باره نوشت: «فونكل به دليل كمبود بازيكن در آخرين تمرين تيمش پيش از سفر به دورتموند يازده بازيكني را به ميدان فرستاد كه روز شنبه در بزرگترين ورزشگاه آلمان بايد به ميدان بروند. در اين بين مهدي مهدوي‌كيا بار ديگر در فهرست اوليه قرار دارد. اين بازيكن 31 ساله كه در سمت راست توپ مي‌زند، در بازي اينتراخت در دورتموند جانشين پاتريك اكس در دفاع راست خواهد بود كه به دليل پنج كارته شدن محروم است.»

فاز ادامه داد: «بديهي است كه مهدوي‌كيا ترجيح مي‌داد همراه با اكس در سمت راست بتواند براي حريف دردسرساز شود. در آن صورت اين بازي براي كيا به آن معنا بود كه او بواسطه‌ي عملكرد خوبش توانسته جايگاهي در تركيب ثابت بيابد. اما، اين گونه نيست.»

فريد هلم فونكل سرمربي فرانكفورت با بازگشت مهدوي‌كيا به ويژه يك آرزو در سر دارد. او گفت: «انتظار داريم كه او همانند گذشته‌اش بازي كند. او به اندازه كافي با تجربه است و خواهد توانست از پس وظيفه‌ي محول شده به او برآيد.»

خود اين بازيكن ايراني كه در كشورش قهرمان ملي خوانده مي‌شود و فونكل هم بارها و بارها روي آن تاكيد دارد، براي بازي در حضور 80 هزار تماشاگر احتمالي برنامه‌اي در سر دارد: «من حرفه‌اي هستم و به عنوان بازيكن حرفه‌اي بايد تلاش كنم.»

مهدوي‌كيا به احتمال زياد مي‌داند كه جانشيني اكس همزمان براي او فرصتي بزرگ است. او اين فرصت را دارد تا مربي را از توانايي‌هاش متقاعد كند.

پيش از اين به ويژه در دوران بازي در هامبورگ سرعت او مثال زدني بود. اما اين موضوع به تازگي كاهش داشته است. كاپيتان تيم ملي ايران گفت: «از سه ماه اخير ناراضي هستم. در اين باره چند بار هم با مربي گفت‌وگو كردم. اكنون او به من فرصت مي‌دهد و مي‌خواهم از آن بهره ببرم.»

اين گفته كيا از خوشبيني و اعتماد به نفس بالاي او حكايت دارد.





















Copyright: gooya.com 2016