سه شنبه 28 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

آيا افشين قطبی سرنوشت بلاژويچ و ايوانکويچ را تکرار می‌کند؟ فرامرز کوشان

افشين قطبی
سرنوشت امروز پرسپوليس با مربی‌اش شباهت زيادی با سرنوشت تيم ملی‌ ايران با دو مربی کروات، آن بلاژويچ و ايوانکويچ دارد. آن ها در آغاز به خاطر اعتبار و موفقيت بين المللی‌شان مورد علاقه زياد مردم و توجه نشريات قرار گرفتند. ولی بعد از يکی دو سال، علاقه بعضی از روزنامه نگاران به آن ها تبديل به انتقادات و اعتراضاتی شد، که کمتر جنبه فنی داشتند و بيشتر از ناآگاهی‌ و يا دشمنی انتقاد کنندگان خبر می داد ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نكونام: هميشه بازى كردن مقابل تيم هاى عربى سخت بوده است، ایران اسپورت نت

جواد نكونام بازيكن ملى پوش تيم اوساسونا در آستانه ديدار حساس تيم ملى مقابل امارات گفت: هميشه بازى كردن مقابل تيم هاى عربى سخت بوده است. آنها علاوه بر بازى كردن در زمين استاد جنگ روانى و حاشيه سازى هستند. اين تجربه اى است كه طى سال ها كسب كرده ايم. ما نبايد اسير جنگ روانى آنها شويم، بايد با روحيه وانگيزه اى مضاف به مصاف اين تيم برويم. صد درصد ما از لحاظ فنى سرتر از حريف هستيم اين را بايد بگويم اگر ايران بازنده اين ديدار باشد، به خاطر ضعف ماست نه قدرت اماراتى ها! مانند گذشته به ميدان مى رويم و با يك بازى هجومى امارات را شكست خواهيم داد.نكنونام در مورد شرايطش در اوساسونا ادامه داد: شرايط خوبى در اوساسونا دارم.

كاماچو كاملاً به تيم مسلط شده و مى داند از بازيكنان چه مى خواهد. شرايط صد درصد بهتر خواهد شد. با درايت كاماچو تغييرى در جدول خواهيم داشت. بازيكنان اين تيم پتانسيل اين را دارند كه به جايگاه بهترى برسند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 
























Copyright: gooya.com 2016