دوشنبه 4 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدرضا عابدزاده: پرسپوليس دوباره اوج می گيرد، ايرنا

مربی دروازه بانان تيم فوتبال پرسپوليس، با وجود تغييرات کادر فنی اميدوار است اين تيم بتواند در ادامه دوباره به روزهای اوج خود باز گردد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




احمد رضا عابدازده روز دوشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: با اينکه پرسپوليس در هفته های اخير نتوانسته نتيجه های خوبی بگيرد، دليلی برای نگرانی وجود ندارد،چون تيم ما بازيکنان خوبی را در اختيار خود می بيند و اين توانايی را داريم که از بحران عدم نتيحه گيری خارج شويم.
وی همچنين ادامه داد: همه تيم های بزرگ دنيا در مقطعی با افت مواجه می شوند، در اين شرايط مسوولان و مربيان به کمک بازيکنان بايد شرايط روحی را به حد مطلوبی برسانند تا بلکه از اين طريق آرامش لازم ايجاد شده و توقعات برآورده شود.
عابدزاده در مورد ضعف دروازه بانان پرسپوليس می گويد: قضاوت در مورد ضعف بازيکنان در هر پستی، نيازمند دانش و تجربه است،اما در حال حاضر به واسطه آمار بالای گل های خورده، همه به خود اين اجازه را می دهند که از واعظی و حقيقی انتقاد کنند و اين عامل باعث می شود تا آنها نتوانند با تمرکز لازم به فکر‌ آماده سازی خود باشند.
احمد رضا عابدازده در پايان حرف هايش با اشاره به جدايی افشين قطبی گفت: او يک مربی کاربلد و دلسوز برای پرسپوليس بود، اما اين دليل نمی شود که جدايی اش را عاملی برای ناکامی تيم دانست، اميدوارم افشين پيروانی و سارين در اين مدت به گونه ای فعاليت کنند که پرسپوليس بالاخره بتواند ادعای قهرمانی کند و به فکر دفاع از عنوان ارزشمند ليگ گذشته خود باشد.
تيم فوتبال پرسپوليس در پايان هفته پانزدهم ليگ برتر فوتبال،با ۲۳ امتياز در رتبه ششم جدول رده بندی جای گرفته است.





















Copyright: gooya.com 2016