دوشنبه 4 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين پيروانی: پـاسخ کسـانی را کـه بـه من اعتماد کـردند مـی‌دهم، علوی را می‌خواهم، اميدوارم بازگردد، ايسنا

- مقابل استقلال اهواز محکوم به پيروزی هستيم

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مقابل استقلال اهوازی که برای جبران شکست به آزادی می‌آيد محکوم به برد هستيم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) افشين پيروانی پس از تمرين صبح امروز (دوشنبه) تيم فوتبال پرسپوليس گفت: خوشبختانه مشکل خاصی در تيم ما وجود ندارد و بچه‌ها با شادابی و انگيزه‌ی زيادی تمرين می‌کنند و خودشان را برای مسابقه‌ی حساس چهارشنبه برابر استقلال اهواز آماده می‌سازند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی درباره‌ی اين ديدار گفت: استقلال اهواز تيم بسيار خطرناکی است. آنها بازی قبل را در خانه‌ی خود واگذار کرده‌اند و قطعا برای جبران اين نتيجه به ورزشگاه آزادی می‌آيند. اما در مقابل، تيم ما هم در اين مسابقه محکوم به برد است.

پيروانی درباره‌ی عملکرد پرسپوليس در بازی برابر پيکان نيز خاطرنشان کرد: بچه‌ها بازی راضی‌کننده‌ای را به نمايش گذاشتند. تغييراتی که ما در خط دفاعی در اين بازی داديم لازم بود اما سعی می‌کنيم که ديگر خط دفاعی‌مان کمتر دچار تغييرات شود تا بازيکنان با هماهنگی لازم بازی کنند. از اين‌که شعاع حرکتی بازيکنان در زمين وسيع‌تر شد و تغييرات سيستم در بازی برابر پيکان جواب داد خوشحال هستيم و روی اين مسايل باز هم کار می‌کنيم.

سرمربی تيم پرسپوليس در رابطه با حمايت رييس سازمان تربيت بدنی از او گفت: بسيار خوشحالم که رييس ورزش ما به جوان‌ها اعتماد می‌کند و اين حرکت او در راستای اعتماد کردن رييس‌جمهور به جوان‌هاست. من از اين اقدام بسيار خرسند شدم و اين اميدواری زيادی به من داد. تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا بتوانم پاسخ کسانی که به من اعتماد کردند را با نتايج خوب برای پرسپوليس بدهم.

وی درباره‌ی عملکرد عليرضا حقيقی نيز گفت: حقيقی يک از دروازه‌بان‌های بسيار خوب پرسپوليس است و شک نکنيد که او در آينده‌ی نزديک خودش را به همگان ثابت می‌کند و جايگاه خوبی را در فوتبال ايران به دست می‌آورد. ما به شدت نيازمند او هستيم و او را دارای توانايی‌های بسياری می‌دانيم.

پيروانی هم‌چنين درباره‌ی بازگشت محمد علوی نيز گفت: درست است که علوی را خواسته‌ام. او بازيکن بزرگ، ملی‌پوش و توانمندی است که می‌تواند در چندين پست برای ما بازی کند. من خواسته‌ام که در صورت امکان او باز هم به پرسپوليس برگردد که اميدوارم اين مساله محقق شود.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس درباره‌ی انتخاب دستيار برای خود تصريح کرد: قبول دارم که اين تيم نياز به يک مربی ديگر به عنوان دستيار سرمربی دارد؛ چرا که تمام تيم‌هايی که در ليگ برابر پرسپوليس بازی می‌کنند با ۷ يا ۸ نفر در کادر فنی‌شان ظاهر می‌شوند و بدون شک ما هم نيازمند يک مربی ديگر در تيم پرسپوليس هستيم. البته هنوز وضعيت خودمان به طور شفاف، مشخص نيست و صبر کنيد تا همه‌ی مسايل روشن شود تا در ادامه يک نفر ديگر را هم به جمع کادر فنی اضافه کنيم.





















Copyright: gooya.com 2016