سه شنبه 5 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

دوپينگ، معضلی لاعلاج يا خودساخته، فرامرز کوشان

يکی‌ از مشکلات مبارزه با دوپينگ در ايران هرج و مرج اداری و عدم پشتيبانی دولت از مبارزه با دوپينگ است. در تمام سال های گذشته ستاد ملی‌ مبارزه با دوپينگ درگير مشکلات مالی‌، کمبود امکانات و رقابت با کميته مبارزه با دوپينگ فدراسيون فوتبال بوده است. اين دو کميته در رقابت با يکديگر تنها مانع از فعاليت يکديگر می شوند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ذوب آهن صدرنشين ليگ برتر شد، مهر

هفته پانزدهم رقابت های فوتبال ليگ برتر باشگاه های کشور با پيروزی ذوب آهن و توقف ابومسلم در ورزشگاه خانگی برابر سايپا به پايان رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های هفته پانزدهم ليگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز با برگزاری دو ديدار به پايان رسيد که در مهمترين مسابقه برگزار شده، تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان با نتيجه ۲ بر يک از سد برق شيراز گذشت تا با ۳۱ امتياز به صدرجدول رده بندی اين مسابقات صعود کند.

در اين ديدار سينا عشوری(۱۰) و اسماعيل فرهادی(۷۷) برای ذوب آهن گل زدند، همچنين مسعود نظر زاده(۲۰) تنها گل برق شيراز را به ثمر رساند.

در مشهد هم تيم های فوتبال ابومسلم و سايپا به تساوی بدون گل رضايت دادند. در اين ديدار که در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد و با قضاوت سعيد بخشی زاده برگزار شد، ميلاد زنيد پور در دقيقه ۷۰ از زمين مسابقه اخراج شد.

جدول رده بندی رقابت های ليگ برتر باشگاه های کشور در پايان هفته پانزدهم به شرح زير تغيير کرد:
۱- ذوب آهن با ۳۱ امتياز
۲- پيکان قزوين با ۲۹ امتياز
۳- استقلال تهران با ۲۵ امتياز
.......................................
۱۷- استقلال اهواز با ۱۴ امتياز
۱۸- داماش گيلان با ۱۰ امتياز





















Copyright: gooya.com 2016