چهارشنبه 13 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين پيروانی: مشکلی با نيکبخت ندارم، رحمان رضايی اکنون بازيکن آماده‌ای است، ايسنا

- می‌دانم راه‌آهن برای شکست ما مصمم است
- افشاريان می‌آيد که بهترين قضاوتش را انجام دهد

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به هيچ وجه شاهد اتفاق خاصی در داوری بازی پرسپوليس برابر راه آهن نخواهيم بود و خداداد افشاريان می‌آيد که بهترين قضاوتش را انجام دهد.

افشين پيروانی در آستانه‌ی بازی هفته‌ی هفدهم تيم فوتبال پرسپوليس مقابل راه‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، پيرامون آخرين شرايط فنی اين تيم اظهار کرد: وضعيت خوبی داريم و بازيکنان با انرژی و شادابی خوبی تمرين می‌کنند. در حال حاضر تمام سعی و تلاش ما اين است که تيم را به نحوی آماده کنيم تا بتواند با ارايه يک بازی قدرتمند پيروز مسابقه با راه‌آهن باشد. چرا که به سه امتياز آن نياز شديدی داريم تا از کورس رقابت با تيم‌های صدر جدولی عقب نيفتيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در ارزيابی‌اش از تيم راه‌آهن نيز تصريح کرد: آنها هم تيم حرفه‌ای دارند که طی هفته‌های گذشته فوتبال خوبی به نمايش گذاشته است، اين تيم از توانايی‌های مربی با تجربه‌ای چون محمود ياوری که استاد من است، بهره می‌برد و دارای کادر مديريتی، مجموعه ورزشی و امکانات خوبی هستند. همکاری مسوولان اين باشگاه طی هفته گذشته با تيم پرسپوليس جای تشکر دارد و ما به وضوح می‌دانيم راه‌آهن هم برای شکست پرسپوليس در اين مسابقه مصمم است.

سرمربی پرسپوليس درباره‌ی صحبت‌ها و نگرای‌های "ياوری" از قضاوت اين مسابقه به ايسنا گفت: مطمئنا هيچ اتفاقی رخ نخواهد داد و فکر می‌کنم خداداد افشاريان می‌آيد که بهترين قضاوتش را در اين مسابقه انجام دهد.

وی درباره‌ی کيفيت حضور رحمان رضايی در ترکيب خط دفاعی پرسپوليس نيز تصريح کرد: رحمان مدافع بزرگ و با تجربه‌ای است که انگيزه زيادی هم در تمرينات دارد، او اکنون بازيکن آماده‌ای است اما، با توجه به برنامه‌ای که ما برای چيدن بازيکنان در خطوط و پست‌های مختلف تيم داريم، هر بازيکنی که آماده‌تر از بقيه باشد در ترکيب اصلی قرار می‌گيرد. معتقدم در اين راستا ايجاد يک رقابت سالم بين بازيکنان مختلف در هر تيمی، بهترين نتيجه را دارد.

پيروانی با تکذيب هرگونه اختلاف بين او عليرضا واحدی نيکبخت به خاطر عدم حضور اين بازيکن در بازی برابر تيم صنايع طلايی سمنان خاطرنشان کرد: هيچ مشکلی بين من و عليرضا وجود ندارد، او تنها در آخرين لحظات سفر پرسپوليس به سمنان، طی تماس تلفنی که با من داشت گفت که مشکلی برايش پيش آمده و نمی‌تواند تيم را در اين اردو همراهی کند و من هم به او اجازه دادم تا در آن مسابقه شرکت نکند.

وی هم‌چنين پيرامون معرفی دستيارش در کادرفنی تيم پرسپوليس گفت: بهتر است بگويم اين همکار من در کادرفنی تيم، طی امروز يا فردا با مشخص شدن وضعيت نهايی او، معرفی می‌شود.





















Copyright: gooya.com 2016