سه شنبه 19 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جواد نکونام: شايد دراسپانيا همراه تيم ملی نباشم، ايسنا

- بارسلونا، رئال مادريد را می‌برد
- گلزنی‌ من اهميتی ندارد؛ مهـم بـرد است
- اوساسونا در دفــاع مشکل دارد

بازيکن ايرانی تيم اوساسونا گفت: دوست داشتم به جای اينکه گل می‌زدم، تيم‌ام پيروز می‌شد.

جواد نکونام که يک‌شنبه شب در ديدار اوساسونا برابر سويا نخستين گل تيم‌اش را به ثمر رساند، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: در دو بازی گذشته عملکرد خوبی نداشته‌ايم و نتايج مناسبی هم کسب نکرده‌ايم. هر چه قدر راحت گل می‌زنيم، به راحتی هم گل می‌خوريم. در بازی مقابل سويا وقتی سه بر صفر از حريف پيش بوديم، می‌توانستيم دو گل ديگر هم بزنيم اما، متاسفانه تيم ما در دفاع خيلی مشکل دارد. يکی از گل‌هايی که خورديم روی سانتر از کنار بود و دو گل بعدی را هم از روی ضربه ايستگاهی دريافت کرديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی درپاسخ به اين سوال که آيا با توجه به اينکه در دو بازی گذشته دو گل به ثمر رسانده‌ای، وظايف تهاجمی‌ات با حضور کالچو بيشتر شده است يا خير؟ گفت: من در همان پست گذشته بازی می‌کنم و هنگام زدن ضربات ايستگاهی و کرنرها جلو می‌آيم اما، بايد برای استفاهد از موقعيت‌ها بيشتر دقت کنم چون اين جور می‌توانم راحت‌تر گل بزنم.

وی افزود: گل زدن من چندان مهم نيست، چيزی که اهميت دارد اين است که بتوانيم به پيروزی برسيم، اتفاقی که در دو بازی گذشته رخ نداده است.

نکونام در پاسخ به اين سوال که چه قدر بدشانس در نتايج اخير اوساسونا دخيل بوده است؟ گفت: ديگر اين نتايج به شانس ربطی ندارد. چهارده هفته است که داريم بد نتيجه می‌گيريم. ما ضعف‌هايی داريم که بايد هرچه سريع‌تر آنها را برطرف کنيم.

وی افزود: الان اختلاف امتيازمان با تيم بالايی‌مان يک امتياز است. در حال حاضر می‌توانيم اين فاصله را پر کنيم اما، اگر اختلاف امتيازی‌مان زياد شود ديگر پر کردن اين فاصله دشوار خواهد شد.

وی درباره نيمکت نشينی "مسعود شجاعی" در بازی با سويا و در پاسخ به اين سوال که آيا کاماچو اهميتی برای بازی زيبا قائل نيست؟ گفت: کاماچو به فوتبال تهاجمی اعتقاد دارد و می گويد که بايد با بازی زيبا پيروز شد. نيمکت نشينی شجاعی در اين بازی هم دليل خاصی ندارد. مسعود شش بازی پياپی بازی کرد و در اين ديدار حضور نداشت. به هر حال اين فوتبال است يک روز بازی می‌کنی و يک روز هم روی نيمکت هستی.

نکونام در ادامه گفت‌وگو با ايسنا درباره‌ی بازی شنبه آينده بارسلونا مقابل رئال مادريد و شانس پيروزی در اين ديدار گفت: بارسلونا شرايط خيلی خوبی دارد. اينجا همه از اين صحبت می‌کنند که بارسلونا پيروز می‌شود. نظر خودم هم همين است از سوی ديگر رئال مادريد شرايط خوبی ندارد. آنها بازيکنان مصدوم زيادی دارند به طوری که مجبور شده‌اند مهاجم آژاکس را به تيم اضافه کنند. فشردگی بازی‌های ليگ، جام حدفی و ليگ قهرمانان اين شرايط را برای آنها به وجود آورده است.

نکونام درباره‌ی حضور تيم ملی فوتبال ايران در اسپانيا و رويارويی‌اش با تيم‌های باسک و آندلس گفت: آندلس تيمی از جنوب اسپانياست و شناختی از اين تيم ندارم اما، باسک تيم بسيار خوبی است. تيم ما هم جزيی از اين منطقه است و دو بازيکن ما هم عضواين تيم هستند. با اين حال چون شايد اين ديدار در وسط فصل برگزار شود يکی، دو بازيکن اصلی نتوانند باسک را همراهی کنند اما، با وجود اين بازی خوبی برای تيم ملی خواهد بود.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا تيم ملی را در اين اردو همراهی خواهی کرد يا خير؟ گفت: ما در نيم فصل چهار، پنج روز تعطيل هستيم. اگر سرمربی تيم اجازه بدهد در خدمت تيم ملی خواهم بود اما، با توجه به شرايط تيم بعيد است که چنين اجازه‌ای پيدا کنيم.





















Copyright: gooya.com 2016