سه شنبه 19 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آندرانيک تيموريان: نگران نيمکت نشينی در تيم ملی نيستم، دلم برای بازی کردن تنگ شده است، مهر

هافبک مصدوم تيم فوتبال فولهام با بيان اينکه کمتر از دو هفته ديگر می تواند در تمرينات گروهی شرکت کند، گفت: دلم برای بازی کردن تنگ شده و بسيار مشتاقم هرچه زودتر به ميادين فوتبال بازگردم.
آندرانيک تيموريان در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرين وضعيت مصدوميتش گفت: حدود ۲، ۳ هفته است که کار با توپ را آغاز کرده‌ام و با تمرينات ويژه‌ای که زير نظر مربی و فيزيوتراپ تيم انجام می دهم، کمتر از دو هفته ديگر می توانم در تمرينات گروهی شرکت کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با بيان اينکه بسيار خوشحال است پايش نياز به عمل جراحی ندارد، افزود: خدا را شکر با توجه به حمايت خانواده خصوصا همسرم، اين روزهای سخت را به خوبی پشت سرگذاشتم و از نظر روحی و روانی در شرايط خوبی قرار دارم. دلم برای بازی کردن تنگ شده و بسيار مشتاقم هرچه زودتر به ميادين فوتبال بازگردم و ضمن بازی برای فولهام، همانند گذشته در خدمت تيم ملی کشورم باشم.

هافبک ايرانی تيم فوتبال فولهام در ادامه در مورد تساوی هفته اخير اين تيم برابر منچسترسيتی تاکيد کرد: درست است اين ديدار در ورزشگاه خانگی ما انجام شد اما هر دو تيم بازی متعادلی را از خود ارائه دادند و کسب نتيجه مساوی عادلانه بود.

وی خاطر نشان کرد: کسب سهميه حضور در يکی از رقابت‌های اروپايی برای فولهام در اين فصل دور از دسترس نيست زيرا کادر فنی و بازيکنان خوبی را در اختيار داريم. اميدوارم در بازی‌های آينده امتيازات لازم را کسب کنيم تا در پايان فصل سهميه حضور در يکی از اين رقابت‌های معتبر را کسب کنيم.

تيموريان با بيان اينکه اتفاقاتی که در اين فصل ليگ برتر انگلستان رخ می دهد، بسيار عجيب است، اظهار داشت: در اين فصل تيم‌های بالای جدول در مسابقات مهم به راحتی مغلوب تيم‌های پايين جدول می شوند، اتفاقی که بسيار عجيب است و همين مساله باعث شده نتوان به راحتی از يک تيم به عنوان شانس نخست قهرمانی نام برد. البته ليورپول، چلسی و منچستر همانند سال‌های گذشته بيش از ساير تيم‌ها برای کسب اين عنوان شانس دارند.

وی با اشاره به اينکه تماشای بازی امارات - ايران از تلويزيون برايش سخت بود زيرا می خواست در اين ديدار حضور داشته باشد، افزود: بازی بسيار سختی بود و امارات به علت آنکه آخرين شانس خود برای حضور در جام جهانی را از دست ندهند، بسيار فراتر از انتظار ظاهر شد. با اين شرايط کسب يک امتياز برای تيم ملی بسيار ارزشمند بود. به عقيده من اگر بازيکنان از فرصت‌های خود به خوبی استفاده می کردند، حتی می توانستيم در اين ديدار به پيروزی دست يابيم.

هافبک ايرانی تيم فوتبال فولهام در مورد ديدار آينده تيم ملی برابر کره جنوبی تصريح کرد: اين ديدار از حساسيت خاصی برخوردار است زيرا تيم پيروز مسابقه عنوان سرگروهی را از آن خود خواهد کرد، البته ما در چند سال اخير هم در تهران و هم در سئول برابر اين تيم نتايج مطلوبی را کسب کرده‌ايم که می توانيم نتايج خوب‌مان را در اين ديدار نيز تکرار کنيم.

وی اضافه کرد: درست است کره‌ای‌ها بازيکنان بسيار خوبی را در اختيار دارند که ۳ نفر از آنها در تيم‌های مطرح اروپايی بازی می کنند، همچنين مربی آنها کره‌ای است و به خوبی می تواند از نفرات تيمش استفاده کند اما ما هم کادر فنی و بازيکنان بزرگی را در اختيار داريم که هر لحظه می توانند نتيجه مسابقه را تغيير دهند به همين دليل می گويم کسب پيروزی برابر کره در تهران دور از انتظار نيست.

تيموريان ادامه داد: تيم ايران بعد از ديدار با کره در ورزشگاه آزادی ميزبان عربستان است و اگر بتوانيم در اين دو ديدار حداکثر امتيازات را کسب کنيم، شانس صعودمان به جام جهانی بيش از ساير تيم‌های گروه خواهد شد.

وی با بيان اينکه تيم ملی از ترکيب بازيکنان باتجربه و جوان تشکيل شده و اين مساله می تواند موفقيت ملی پوشان فوتبال کشورمان را تضمين کند، افزود: ايران تا به امروز بازی‌های خوبی را از خود ارائه داده و جزو دو تيم بالای جدول است و اگر بتواند قدرت واقعی خود را در ديدارهای آينده به نمايش بگذارد، شک ندارم تيم ايران برای چهارمين مرتبه به جام جهانی صعود کرده و باعث خوشحالی مردم می شود.

هافبک مصدوم تيم فوتبال کشورمان در مورد بازگشت کريم باقری به تيم ملی تاکيد کرد: وی يکی از بازيکنان بزرگ و باتجربه فوتبال ايران است که در گذشته گل‌های حساسی را برای تيم ملی به ثمر رسانده است. قطعا بازيکنان جوان و ملی پوشی چون من می توانند از تجربه وی به خوبی استفاده کنند. همچنين حضور وی در تيم ملی باعث رقابت بيشتر بين بازيکنان ميانی شده و همين رقابت دوستانه در مجموع عاملی مهم برای پيشرفت تيم ملی خواهد بود.

"بازگشت باقری احتمال نيمکت نشينی تيموريان در بازی‌های آينده تيم ملی را افزايش می دهد". وی با بيان اينکه در اين سال‌ها بازی‌های زيادی را برای تيم ملی و در کنار نکونام انجام داده و به درک متقابل با اين بازيکن رسيده، در اين خصوص افزود: هيچ‌گاه نگران اين موضوع نبوده و از نيمکت نشينی ناراحت نمی شوم زيرا سرمربی تيم ۱۱ بازيکن اصلی را انتخاب می کند و در انتخاب نفرات مد نظرش کاملا مختار است. دايی تصميم گيرنده نهايی است و من به نظرش کاملا احترام می گذارم. ضمن اينکه احتمال دارد وی سيستم‌های ديگر را هم در نظر بگيرد و يا از باقری در پست ديگر سود ببرد، پس نبايد از امروز در اين خصوص صحبت کرد.

تيموريان با بيان اينکه تا دو ماه ديگر به شرايط ايده‌آل رسيده و می تواند دوباره در خدمت تيم ملی باشد، در پايان گفت: اميدوارم تيم ملی بدور از مسائل حاشيه‌ای بار ديگر به جام جهانی صعود کند زيرا در آن رقابت‌ها بازيکنان ايرانی می توانند شايستگی‌های خود را به فوتبال جهان نشان دهد. ضمن اينکه مسابقاتی چون جام جهانی نشان می دهد سطح فوتباليست‌های ايرانی بسيار بالاست و آنها می توانند به راحتی در ليگ‌ها و تيم‌های معتبر اروپايی بازی کنند.





















Copyright: gooya.com 2016