سه شنبه 19 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسين شمس سرمربی فوتسال می‌ماند، شمس: مبلغ قراردادم بايد مثل دايی مخفی بماند، ايسنا

ترابيان: برای قرارداد با او مذاکره می‌کنيم
سرمربی خارجی فوتبال ساحلی به زودی مشخص می‌شود


برنامه‌های "حسين شمس" برای هدايت تيم ملی فوتسال به تاييد کميته‌ی تيم‌های ملی رسيد.

عباس ترابيان رييس کميته‌ی فوتسال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: نشست کميته‌ی تيم‌های ملی روز دوشنبه با حضور "حسين شمس" برگزار شد که در اين نشست کميته‌ی برنامه‌های حسين شمس را تاييد کرد.

وی افزود: در اين نشست قرارداد حسين شمس امضا نشد اما، کميته تيم‌های ملی متقاعد شد که می‌توان برای چهار سال آينده از وجود اين مربی در راس تيم ملی فوتسال استفاده کرد، ضمن آنکه در بخش‌های آموزشی و موارد ديگر نيز با تشخيص کميته‌ی فوتسال از توانايی‌های شمس استفاده خواهيم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ترابيان درباره‌ی زمان امضا قرارداد با شمس نيز گفت: بايد در اين زمينه مذاکرات ميان کميته فوتسال و حسين شمس برگزار شود تا به توافق نهايی دست پيدا کنيم. البته موضوع مهم اين است که برنامه‌های شمس تاييد شده است.

رييس کميته‌ی فوتسال درباره وجود برخی پيشنهادهای خارجی برای شمس نيز گفت: شمس سرمربی تيم ملی فوتسال ايران می‌ماند.

وی درباره درخواست دستمزد يک ميلياردی از سوی شمس نيز گفت: فدراسيون فوتبال در پرداخت‌های خود سقفی دارد و ما بايد در حدود همين سقف مذاکره کنيم و سپس مفاد قرارداد اعلام شود.

عباس ترابيان درباره وضعيت تيم ملی فوتبال ساحلی نيز گفت: درباره گزينه‌های خارجی اين تيم نيز نشستی در کميته تيم‌های ملی برگزار شد که تصميم نهايی در اين باره به جلسات بعدی موکول شد.

وی افزود: درميان گزينه‌های ما مربيانی از برزيل و يکی، دو کشور ديگر حضور دارند که برای ما گزينه‌ی برزيلی ارجحيت دارد اما، نظرات ديگری هم وجود دارد که انتخاب نهايی را در نشست‌های بعدی مشخص می‌کند.

***

برنامه‌های ۴ ساله سرمربی فوتسال تشريح شد
حسين شمس: «بابک معصومی» مربی ملی خواهد بود
يک ساله قرارداد می‌بندم

سرمربی تيم ملی فوتسال گفت: برنامه جامعی را برای چهار سال آينده فوتسال به کميته تيم‌های ملی ارايه دادم.

حسين شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: روز دوشنبه در نشست کميته تيم‌های ملی حاضر شدم و برنامه چهار ساله خود را ارايه دادم که خوشبختانه از آن استقبال شد.

وی افزود: در اين نشست پيرامون بخش‌های مختلف اين برنامه از جمله بندهايی که با بار مالی همراه بود هم‌چون انتخاب فيزيوتراپ، ماساژور و اضافه کردن يک کمک مربی توضيحاتی را ارايه دادم.

شمس خاطرنشان کرد: در همين رابطه پيشنهادم برای انتخاب بابک معصومی به عنوان کمک مربی تيم ملی با استقبال روبه‌رو شده و تصويب شد، ضمن آنکه قرار شد درباره فيزيوتراپ و ماساژور نيز در کميته پزشکی فدراسيون تصميم‌گيری شود.

سرمربی تيم ملی فوتسال افزود: در زمانی بحث مالی قرارداد برای آنکه حرف‌ها با صراحت بيان شود، نشست را ترک کردم که گويا پس از صحبت‌های انجام گرفته، قرار شد تا ترابيان، کفاشيان و تاج در يک نشست مشترک قرارداد مالی را تنظيم کنند تا آن را به امضا برسانيم.

وی درباره پيشنهاد يک ميلياردی خود نيز گفت: مساله به اين ترتيب نيست، بلکه مذاکرات اوليه به يک قرارداد ساليانه با رشد ۲۰ درصد در هر سال مربوط می‌شد اما، با توجه به شرايط تورمی من بيشتر مايل به امضا قراردادهای مالی ساليانه هستم، در هر صورت تصور می‌کنم قراردادی را برای يک سال امضا کنيم و در سه سال ديگر نيز با توجه به تورم ساليانه قراردادهای مالی جديد را به امضا برسانيم، که اگر مسوولان صلاح بدانند جزئياتش را اعلام می‌کنند البته تصور می‌کنم رقم قراردادم بايد مانند قرارداد علی دايی مخفی بماند.

شمس افزود: با برگزاری اين نشست بحث حضور در کشورهای ديگر منتفی شد و چهار سال ديگر در خدمت تيم ملی ايران هستم.

سرمربی تيم ملی فوتسال درباره‌ی بخش‌هايی از برنامه چهار ساله خود نيز گفت: بيشتر کليات را بيان کردم اما، آنچه در اين برنامه بسيار چشمگير است، مباحث آموزش مربيان و باشگاه‌ها است.

وی ادامه داد: در اين برنامه خواستار افزايش تمرين‌های تيم‌های باشگاهی به بيش از هشت جلسه در هفته، درآمدزا شدن باشگاه‌ها از راه‌های حق پخش تلوزيونی و اسپانسر و همچنين آموزش بيشتر مربيان شدم.

شمس افزود: در حال حاضر بيشتر استان‌ها به جای فوتسال، فوتبال داخل سالنی برگزار می‌شود و از قوانين به روز رشته فوتسال اطلاعی در دست نيست به همين دليل در اين برنامه خواستار حضور مدرسان خارجی برای ارتقای سطح مربيان ليگ يکی و ليگ برتر فوتسال شدم و از همين امسال آموزش مربيان شهرستانی را آغاز می‌کنيم.

وی در پايان گفت: از حسن نظر مسوولان فدراسيون فوتبال در پذيرفتن برنامه‌هايم بسيار قدردانی می‌کنم.





















Copyright: gooya.com 2016