سه شنبه 19 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته‌ هجدهم ليگ برتر؛ پرسپوليس تهران با سايپا مساوی کرد، ايسنا

ديدار تيم‌های فوتبال پرسپوليس و سايپا با تساوی يک بر يک به پايان رسيد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ديدار تيم‌های فوتبال پرسپوليس و سايپا از هفته‌ی هجدهم ليگ برتر فوتبال ايران با تساوی يک بر يک در حالی به پايان رسيد که تيم قزمزپوش پايتخت با ۳۰ امتياز(اختلاف گل نسبت به پيکان) هم‌چنان در جايگاه چهارم جدول رده‌بندی باقی ماند.

در اين ديدار پرسپوليس با ترکيب عليرضا حقيقی، سپهر حيدری، نبی‌الله باقری‌ها، مجتبی شيری، عليرضا محمد، مازيار زارع، علی کريمی، ايوان پتروويچ، عليرضا نيکبخت واحدی، کريم باقری و ابراهيم توره و سايپا با ترکيب وحيد شيخ‌ويسی، سيدجلال حسينی، مجيد ايوبی، رضا محمودی، حسين کعبی، جواد آشتيانی، کيانوش رحمتی، روزبه شاهعلی دوست، ابراهيم صادقی، اميد شريفی‌نسب و عيسی ترائوره وارد بازی شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ديدار پس از حرکت زيبا و دربيل‌های پياپی، علی کريمی با پاسی در عمق ابراهيم توره را با دروازه‌بان تيم سايپا تک به تک کرد تا در دقيقه ۲۵ اين ديدار، توره پرسپوليس را با يک گل پيش اندازد اما در ادامه اين رقابت سپهر حيدری در دفعی ناقص، اميد شريفی‌نسب را در مقابل دروازه پرسپوليس صاحب توپ کرد تا او بتواند در دقيقه ۳۲ بازی را به تساوی بکشاند.

نيمه اول با ضربه‌ی نيکبخت واحدی در دقيقه يک بازی آغاز شد که با اختلاف از روی دروازه بيرون رفت.

در دقيقه پنج نيز ضربه عيسی ترائوره از کنار دروازه به بيرون رفت. کريم باقری در دقيقه هشت نخستين کارت زرد بازی را دريافت کرد.

در دقيقه ۲۰ پرتاب سپهر حيدری مقابل نيکبخت واحدای افتاد که ضربه او از کنار دروازه به بيرون رفت.

در دقيقه ۲۵، علی کريمی هنرنمايی‌اش را آغاز کرد، کريمی با عبور از چهار بازيکن تيم سايپا، در فضايی مناسب توپ را به ابراهيم توره رساند تا او با ضربه‌ای حساب شده دروازه سايپا را باز کند.

در دقيقه ۳۳ اشتباه سپهر حيدری در دفع توپ سبب شد تا برخلاف جريان بازی امير شريفی‌نسب گل تساوی را وارد دروازه پرسپوليس کند.

در ادامه دو تيم بازی متعادلی را به نمايش گذاشتند و آخرين حملات پرسپوليس نيز بی‌نتيجه ماند تا نيمه نخست با تساوی يک بر يک خاتمه يابد.

نيمه‌ی دوم بازی نيز با حملات سايپا آغاز شد و بر روی يکی از همين حملات مازيار زارع از پرسپوليس مجبور به خطا پشت محوطه جريمه شد و کارت زرد گرفت هر چند که ضربه خطا به بيرون از زمين رفت.

در دقيقه ۵۹ ارسال نيکبخت واحدی با ضربه به سر ابراهيم توره به تير دروازه سايپا برخورد کرد و در برگشت توپ کريم باقری را دروازه‌بان سايپا مهار کرد. لحظاتی بعد ضربه سر توره از کنار دروازه سايپا به بيرون رفت.

در نخستين تعويض سايپا سعيد بيگی جايگزين روزبه شاه‌علی دوست شد. شوت نيکبخت واحدی در دقيقه ۶۵ با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بيرون رفت.

تعويض دوم سايپا جايگزينی ترائوره به جای رضا محمودی بود. حسين کعبی نخستين بازيکن سايپا بود که در دقيقه ۷۲ کارت زرد گرفت.

در۱۵ دقيقه پايانی بازی پرسپوليس به شدت بر حمله‌های خود افزود اما، واکنش‌های مدافعان و دورازه‌بان سايپا اين حملات را خنثی کرد.

آخرين تعويض سايپا آمدن کاظم برجلو به جای حسين کعبی بود. در پرسپوليس هم محمد منصوری جايگزين سپهر حيدری شد.

***

حاشيه‌نگاری ديدار پرسپوليس - سايپا
تشويق مايلی کهن و شعار عليه‌ی داريوش مصطفوی

ديدار تيم‌های پرسپوليس و سايپا از هفته‌ی هجدهم ليگ برتر به دليل حضور "مايلی کهن" در نيمکت سايپا با حاشيه‌هايی همراه بود.

به گزارش ايسنا؛ درپايان اين ديدار برخی از تماشاگران عليه داريوش مصطفوی شعار دادند و خواستار برکناری وی شدند اين درحالی بود که محمد کمايلی کهن مورد تشويق تماشاگران پرسپوليس قرار گرفت.

* در ابتدای اين ديدارعابدزاده و پيروانی با دسته گل نزد محمد مايلی‌کهن سرمربی سايپا رفتند.

* مايلی‌کهن به طرف تماشاگران پرسپوليس رفته به آنها ادای احترام کرد و تماشاگران پرسپوليس نيز او را به شدت تشويق کردند.

* فرخ‌زادی و هدايتی اعضای هيات مديره پرسپوليس و حميد سجادی مديرعامل سايپا به همراه اعضای هيات مديره باشگاه در جايگاه ويژه اين ديدار را از نزديک مشاهده کردند.

* تماشاگران پرسپوليس به برخی تصميم‌های رحيم رحيمی مقدم در نيمه نخست از جمله اخطار به کريم باقری اعتراض کردند.

* پژمان نوری خارج از فهرست ۱۸ نفره پرسپوليس و در روی سکوها بازی را تماشا می‌کردند که ناراحتی از اين موضوع به خوبی در چهره نوری مشهود بود.

* اشتباه سپهر حيدری و به ثمر رسيدن گل تساوی سايپا، سبب درگيری بين برخی تماشاگران پرسپوليس شد که موضوع با دخالت نيروی انتظامی و هدايت چند نفر از اين افراد به خارج از ورزشگاه خاتمه يافت.

* تمامی عکاسان در نيمه دوم پشت دروازه سايپا بودند.

* برخی از تماشاگران ضمن تشويق پژمان نوری که بر روی سکوها بود، شعار افشين تعويض کن را سر دادند.

* برخی از تماشاگران با شعار «مصطفوی حيا کن؛ پرسپوليس را رها کن» به انتقاد از عملکرد سرخ‌پوشان تهران پرداختند.





















Copyright: gooya.com 2016