یکشنبه 24 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

به منظور جلوگيري از تاثير بحران اقتصادي جهاني بر فوتبال، رومنيگه خواستار تعيين سقف حقوق توسط يوفا شد، یوفا

رييس باشگاه فوتبال بايرن مونيخ آلمان از اتحاديه فوتبال اروپا (يوفا) خواست به منظور جلوگيري از تاثير بحران اقتصادي جهاني بر فوتبال، براي باشگاهها در مسابقات جام قهرمانان باشگاههاي اروپا سقف حقوق تعيين کند.

به گزارش یوفا از برلین: "کارل هاينس رومنيگه" در اين باره به روزنامه "دوي ولت" چاپ آلمان گفت: "ميشل پلاتيني" رييس "يوفا" نظر مرا خواست و من هم اعلام کردم بايد هزينه ها کنترل شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي افزود: باشگاهها نمي توانند بيش از 50 درصد از بودجه خود را به دستمزد اختصاص بدهند. در حال حاضر دستمزدها به طور غيرمنطقي بالاست. اگر تصميم به مداخله بگيريم، قوانين بايد يک شبه تنظيم شده و باشگاهها هم بايد به نوبه خود همکاري کنند.

هم اکنون تمامي باشگاهها با هدف موفقيت اداره مي شوند و برخي از آنها سرمايه گذاري هايي را انجام مي دهند که از نظر اقتصادي مناسب نيست.

مهاجم اسبق تيم ملي آلمان غربي سابق اميدوار است، برنامه اي براي باشگاههاي شرکت کننده در مسابقات جام قهرمانان باشگاههاي اروپا تنظيم شود که براساس آن هر تيم ميزان محدودي را براي دستمزد در نظر بگيرد.

رومنيگه با بيان اينکه علائمي از تاثير بحران اقتصادي بر فوتبال اروپا مشاهده شده است، اظهار داشت: با نگاهي به فوتبال در اروپا مي توان نشانه هاي جدي اين بحران را در کشورهاي انگليس، اسپانيا و ايتاليا ديد.

هنوز آثار آن در فوتبال آلمان مشخص نشده است، با وجود اين به نظر من بايد نهايت تلاش خود را براي برخورد محتاطانه با چنين وضعيتي انجام بدهيم.





















Copyright: gooya.com 2016