یکشنبه 24 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرواز تيم ملی فوتبال در دقيقه ۹۰ با sms، فارس

خبرگزاری فارس: در حالی که تا ساعات پايانی شنبه شب مشخص نبود که تيم ملی در تورنمنت عمان شرکت خواهد کرد، در آخرين لحظات اين سفر انجام شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرگزاری فارس، تيم ملی فوتبال ايران ساعت ۴ بامداد امروز برای حضور در تورنمنت چهارجانبه عمان، راهی اين کشور شد. اين در حالی است که تا آخرين ساعات شب گذشته، مشخص نبود اين سفر انجام می شود يا خير.
علی دايی بعد از ظهر روز ‌شنبه و پس از بازگشت از سفر حج، با مسئولان فدراسيون فوتبال تشکيل جلسه داد. او از آنچه در مدت نبودنش در ايران گذشته، گلايه داشت.
درحالی که دايی در حج به سر می‌برد، اسامی تيم ملی اعلام شد. نکته جالب توجه اينکه اسامی بازيکنان ابتدا از سوی يک سايت عربی اعلام شد.
سايت الکوره روز جمعه اسامی را اعلام کرد. همان روز احمد ابراهيمی، سرپرست و هومن افاضلی مربی تيم ملی، عنوان کردند نام بازيکنان شنبه شب اعلام خواهد شد؛ اما مشخص نيست وقتی فهرست تيم ملی به عمان ارسال شده، پنهان کاری مسئولان و فدراسيون فوتبال به چه دليل بوده است. ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانيم در فهرستی که سايت الکوره منتشر کرده، نام ۲۷ بازيکن وجود داشت؛ اما در‌ نهايت، ۲۳ بازيکن به عمان پرواز کردند.
علی دايی از اينکه فهرست زودتر از موعد مقرر اعلام شده، گلايه کرده و اين موضوع را روز گذشته در جلسه با مسئولان فدراسيون بيان کرده است.
در غياب سرمربی، فهرست تيم ملی از سوی ۳ نفر تنظيم شد. دو نفر از اعضای کادر فنی به اضافه يکی از مسئولان عالی رتبه فدراسيون، نفرات را برای حضور در تورنمنت عمان انتخاب کرده‌اند.
عدم حضور لژيونرها و دعوت نکردن از کريم باقری، موضوعی است که خشم دايی را برانگيخته است. اگرچه باقری‌ اعلام کرده با هماهنگی دايی در اردو شرکت نمی‌کند؛ اما ظاهرا سرپرست تيم ملی و يکی از مسئولان اين هماهنگی را انجام داده‌اند و دايی چندان تمايلی به اين کار نداشته است.
اين موارد سبب شد فدراسيون شنبه، روز شلوغی را پشت سر بگذارد. جلسات متعددی در فدراسيون برگزار شد و گفته می‌شود به دلايل مسائل پيش آمده قرار نبود به عمان سفر کند؛ اما در آخرين لحظات، سرپرست تيم ملی با بازيکنان تماس گرفت و گفت که سفر انجام خواهد شد. برخی بازيکنان نيز به وسيله sms يکديگر را باخبر کردند تا از پرواز به عمان باز نمانند. شماری از بازيکنان شهرستانی خود را در آخرين لحظات به پرواز رساندند.
چهره علی دايی مقابل در ورودی هتل المپيک گويای همه چيز بود. گويای اين نکته که ناهماهنگی‌ موجود در فدراسيون باعث شد تا تکليف سفر تيم ملی تا ساعت ۲۳ و ۳۰ شب گذشته مشخص نبود.





















Copyright: gooya.com 2016