سه شنبه 3 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

ورزش پايه ايران، کودکی يتيم برسر راه، فرامرز کوشان

از سخنان مختلف مسئولان "کميته ورزش‌های پايه‌ای و مدال آور" چنين بر می آيد، که هدف همان قهرمانی و کسب مدال در مسابقات بين المللی، با توجه به نقش سياسی اين افتخارت در صحنه بين المللی است و ورزش پايه تنها تا جايی مورد توجه است که به کسب مدال کمک کند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پدر روزنامه‌نگاری ورزشی انتقادی ایران درگذشت، خبر آنلاین

منوچهر لطیف، روزنامه‌نگار سرشناس ورزشی ایران و مفسر و تاریخ‌نگار ورزشی صبح امروز دار فانی را وداع کرد و رفت.

کارشناس کشتی ایران که مدت زیادی را با بیماری مهلک سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد، بامداد امروز در بیمارستان فیاض‌بخش تهران درگذشت. لطیف سال‌ها قبل یکی از ارکان مجله کیهان‌ورزشی بود. رشته تخصصی این روزنامه‌نگار ، کشتی بود و سال‌ها در کنار تشک‌هایی خبر تهیه می‌کرد که ستارگانی چون جهان‌پهلوان تختی روی آنها رقابت می کردند. درگذشت استاد همیشه شاکی که حتی در این روزهای پایانی که در بستر بیماری بود ، نمی توانست چشم بر ضعف های مدیرانی ببندد که با تصمیمات شان ورزش را رو به فنا می برند ببندد تلخ‌ترین خبر دیروز ورزش کشور بود. در پی این ضایعه سازمان تربیت بدنی در پیام تسلیتی بدنی با اشاره به فعالیت 50 ساله زنده یاد منوچهر لطیف در عرصه مطبوعات ورزشی و خدمت در راه رشد و توسعه ورزش کشور، برای آن مرحوم از درگاه خداوند سبحان آمرزش و مغفرت الهی مسئلت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی هم در پیامی درگذشت این استاد را تسلیت گفت:« استاد منوچهر لطیف نویسنده ورزشی و روزنامه‌نگار پیش‌کسوت و عضو کمیسیون تخصصی کشتی انجمن جهانی ورزشی‌نویسان پس از تحمل رنج و مرارت ناشی از بیماری، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

مصیبت فقدان استاد لطیف که بیش از 50 سال در عرصه ورزش کشتی صاحب قلم و نظر بود و در جهت اعتلای ورزش اول ایران از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکرد برای جامعه رسانه‌ای ورزش کشور بسیار سنگین و دردناک است.»





















Copyright: gooya.com 2016