سه شنبه 3 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

ورزش پايه ايران، کودکی يتيم برسر راه، فرامرز کوشان

از سخنان مختلف مسئولان "کميته ورزش‌های پايه‌ای و مدال آور" چنين بر می آيد، که هدف همان قهرمانی و کسب مدال در مسابقات بين المللی، با توجه به نقش سياسی اين افتخارت در صحنه بين المللی است و ورزش پايه تنها تا جايی مورد توجه است که به کسب مدال کمک کند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پروين: بايد شلاق بخورند!، روزنامه ورزشی گل

احسان هاشمی

علي پروين، سلطان محبوب سرخ‌ها اين روزها ترجيح مي‌دهد كمتر مصاحبه كند و كمتر در محافل عمومي حاضر شود.

پروين كه بدون شك همچنان دلش با فوتبال است حتي به جاي پا به توپ شدن، واليبال بازي مي‌كند و به جاي رفتن به استاديوم راهي خانه هنرمندان مي‌شود و فيلم مي‌بيند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




چند وقتي است كه كم پيدا شده‌ايد و از فوتبال فاصله گرفته‌ايد...
اينطوري راحت‌ترم. از اين حرف و حديث‌ها خسته شده‌ام. من كه فعلا هيچ مسووليتي توي فوتبال ندارم پس بهتر است كه كنار باشم و استراحت كنم. البته در اين مدت خيلي‌ها زنگ زدند و مصاحبه خواستند ولي فعلا دوست دارم كنار باشم و حرفي نزنم.

در مورد نتايج تيم ملي چه نظري داريد؟

من مي‌گويم كه تيم ملي بايد دو تا بازي تداركاتي خوب بكند. تيم ملي بايد بازيكنانش را داشته باشد و توي دو تا بازي سنگين شلاق بخورد. آقا... اين كره را نمي‌شود با تيم‌هاي ديگر مقاسيه كرد. اين كره جزو تيم‌هاي مطرح و قلدر آسياست و نبايد اين تيم را سرسري گرفت. به جان ممد من هم دلم شور مي‌زند كه اينطور حرف مي‌زنم و حرص مي‌خورم. اين مربي‌هاي بدبخت حق دارند كه شاكي باشند و حرص بخورند. بايد يك همكاري خوبي بين فدراسيون، مربيان تيم ملي و باشگاه‌ها به وجود آيد تا آبروريزي نشود. به خدا حيف است... ما تيم خوبي داريم و نبايد چيزي خراب شود.

حشمت‌خان (مهاجراني) پيشهاد داد كه تيمي منتخب از بازيكنان خوب و خارجي ليگ با تيم ملي بازي كند. بدون شك بازي كردن با تيم ستاره‌هاي خارجي ليگ مي‌تواند محك جدي و خوبي براي تيم ملي باشد.

حرف حشمت‌خان كه ردخور ندارد. حشمت‌خان مرد سرد و گرم چشيده فوتبال است. باور كنيد كه اگر به حرف حشمت‌خان گوش كنند، نتيجه مي‌گيرند. چه ايرادي دارد كه چنين بازي را انجام دهند.

وضعيت پرسپوليس را چطور مي‌بينيد؟

در اين چند بازي آخر خوب نتيجه گرفتند. اين براي تيم خوب است و ان‌شاءا... وضعيت طوري شود كه تيم توي نيم فصل دوم بهتر نتيجه بگيرد. اگر پرسپوليس در ليگ راه بيفتد و خوب بازي كند، در آسيا هم راه مي‌افتد و تيم بهتر مي‌شود.

در مورد حرف و حديث‌هايي كه در پرسپوليس به وجود آمده چه صحبتي داريد؟
هيچي.... سوال بعد...!

وضعيت محمد در سايپا چه طور است؟

كارش را مي‌كند... خدا را شكر محمد مايلي‌كهن مربي خوبي است و هميشه به جوان‌ها ميدان مي‌دهد. محمد هم اگر خوب باشد و خوب تمرين كند، جواب مي‌گيرد و بازي مي‌كند. نمي‌خواهم زياد در مورد اين موضوع صحبت كنم. اين بچه بايد كارش را بكند و سرش توي لاك خودش باشد. خدا را شكر با آمدن مايلي‌كهن، سايپا جان تازه‌اي گرفت و اميدوارم كه حاجي مايلي همين راه را ادامه دهد.

راستي جريان فيلم سلطان چه بود؟ نوشته بودند كه شما از اين موضوع دلخور هستيد؟

نه بابا... اين حرف‌ها نيست... منتظر شريفي‌نيا بودم كه نيامد و همه را قال گذاشت. فيلم هم بد نبود. دستشان درد نكند. البته من توقع داشتم كه اين فيلم كمي بهتر باشد و اينقدر سانسور نداشته باشد. اگر درستش كنند و سانسوري نداشته باشد خوب مي‌شود. اين فيلم را با بچه‌هايم در خانه هنرمندان ديدم و اصلا به اصرار دخترانم بود كه توي اين فيلم بازي كردم.

روزنامه گل روز چهارشنبه، چهار ساله مي‌شود. نظر سلطان محبوب سرخ‌ها در اين مورد چيست؟

باريكلا... تبريك مي‌گويم. به نظر من روزنامه گل توي اين مدت توانست جايگاه خوبي را به دست آورد. روزنامه‌تون هم رنگيه و هم اينكه كاغذهاش چربه و جنس بهتري داره! شما براي تولد من آمديد دفتر و حالا اگر عمري باقي باشد زودتر به بهشت زهرا(س) مي‌روم و بعد از درد دل با مامان نصرت مي‌آيم و يك سري به شما مي‌زنم. باز هم مي‌گويم كه روزنامه‌تان خيلي خوب است و اگر توي كار ما نگذاريد بهتر هم مي‌شود (خنده)!

ما كي توي كار شما گذاشتيم!

پسرجان... يادم هست يكي، دو بار توي كار ما گذاشتيد! خيالي نيست. من كه حرفي نزدم. حقيقت‌ها را بنويسيد... اما باز هم مي‌گويم اگر توي كار ما نگذاريد خيلي بهتر مي‌شويد.





















Copyright: gooya.com 2016