سه شنبه 3 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

ورزش پايه ايران، کودکی يتيم برسر راه، فرامرز کوشان

از سخنان مختلف مسئولان "کميته ورزش‌های پايه‌ای و مدال آور" چنين بر می آيد، که هدف همان قهرمانی و کسب مدال در مسابقات بين المللی، با توجه به نقش سياسی اين افتخارت در صحنه بين المللی است و ورزش پايه تنها تا جايی مورد توجه است که به کسب مدال کمک کند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی: روته مولر از ۱۵ دی به کادر ما اضافه می‌‏شود، ايلنا

- ماموريتم را در راه جام جهانی کامل می‌کنم

تهران- خبرگزاری کار ايران
سرمربی تيم ملی فوتبال ايران ماموريت خود را راهيابی به جام جهانی دانست و تاکيد کرد در اين راه تمام تلاشش را بکار خواهد بست تا اين ماموريت را به سرانجام برساند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا، علی دايی حضور در تورنمنت ۴ جانبه عمان را مثبت خواند و گفت : با اينکه شايستگی حضور در فينال رقابت‌‏ها را داشتيم اما به جز نتيجه حضور در اين رقابت‌ها اين فرصت را فراهم کرد تا با ميدان دادن به جمع ديگری از جوانان شايسته فوتبال ايران ، آنان را نيز در قالب تفکرات و تاکتيک‌های تيمی مورد محک و آزمايش قرار دهيم . از اين نظر از عملکرد تمام بازيکنان راضی‌‏ام و بطور مسلم فوتبال ايران با اين جوانان آينده‌ای خوب و روشن پيش روی دارد.
وی با اشاره به سفر تيم ملی به اسپانيا جهت انجام ديداری دوستانه در لاکرونيا گفت : بامداد چهارشنبه از طريق فرانکفورت راهی مادريد خواهيم شد و از آنجا به لاکرونيا می‌‏رويم تا پس از بازی شنبه شب با تيم منتخب گاليسيا، يکشنبه به تهران برگرديم .
سرمربی تيم ملی فوتبال با اشاره به اينکه در حال حاضر تمام فکر و ذهنش را روی موفقيت تيم ملی فوتبال در راه صعود به جام جهانی متمرکز کرده است ، اضافه کرد : اريش روته مولر نيز از ۴ ژانويه ( ۱۵ دی ماه ) به کادر فنی تيم ملی ملحق خواهد شد تا از تجارب بالای اين مدرس آلمانی در راه موفقيت تيم ملی فوتبال استفاده کنيم .





















Copyright: gooya.com 2016