سه شنبه 17 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

یه دليل مصاحبه هاى جديد در مورد تيم ملى، دايى دوباره مايلى كهن را به دادگاه مى برد، ایران ورزشی

شايد اگر محمد مايلى كهن به مراسم وليمه على دايى مى رفت و همان جا با يك روبوسى ظاهرى آشتى مى كردند بهتر از اين بود كه اين مسأله ادامه پيدا كند و حتى دادگاهى هم شود.مايلى كهن كه قول داده بود به اين مراسم برود وقتى از حضور در وليمه منصرف شد بهانه هايى آورد كه هيچ كس آن را قبول نداشت. به همين دليل مراسم در باشگاه سايپا هم برگزار نشد تا ماجرا همچنان ادامه پيدا كند. البته باز هم مثل گذشته، مثل زمانى كه تازه بحث دعواى مايلى كهن و دايى پيش آمد. به همان صورت داغ داغ…

ظاهرا على دايى كه از مصاحبه هاى اخير محمد مايلى كهن بسيار عصبانى شده است بار ديگر از وكيلش خواست تا جريان شكايت از مايلى كهن را پيگيرى كند. چرا كه مصاحبه هاى اخير مايلى كهن، بيشتر به تيم ملى اختصاص داشت و بار ديگر سرمربى سايپا، انتقاد از على دايى را در مصاحبه هايش لحاظ كرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به اين ترتيب باتوجه به اينكه پيش از اين محمد مايلى كهن ممنوع المصاحبه شده بود و حق اظهارنظر درباره تيم ملى را نداشت دايى از وكيلش خواست تا جريان را پيگيرى كند و آن را بار ديگر به دادسرا ارجاع دهد. وجود اين مصاحبه ها كه عصبانيت دايى را در برداشت باعث شد تا سرمربى تيم ملى بار ديگر مايلى كهن را به دادسرا بكشاند و جلسه آشتى كنان فعلا منتفى شود. البته تلاش هاى اطرافيان دايى و مايلى كهن، مخصوصا مسؤولان باشگاه سايپا براى انجام اين كار ادامه دارد اما به نظر نمى رسد كه اين اتفاق، حداقل به اين زودى ها بيفتد.





















Copyright: gooya.com 2016