دوشنبه 16 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استعفای داريوش مصطفوی از مديرعاملی پرسپوليس، انصاری فرد مديرعامل جديد پرسپوليس شد، مهر

در نشست عصر امروز هيئت مديره باشگاه پرسپوليس ضمن موافقت با استعفای داريوش مصطفوی، عباس انصاريفرد به عنوان مديرعامل جديد اين باشگاه انتخاب شد.
به گزارش خبرنگار مهر، نشست اعضای هيئت مديره باشگاه پرسپوليس جهت بررسی دلايل ناکامی های اخير تيم فوتبال اين باشگاه عصر امروز برگزار شد که طی آن حاضرين با استعفای داريوش مصطفوی موافقت کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




همچنين پس از مشورت حاضرين، عباس انصاريفرد که چند سال پيش هم مديرعامل اين باشگاه بود، بار ديگر به عنوان مديرعامل در اين باشگاه فعاليت خواهد کرد.

پس از رقم خوردن دو شکست پياپی برابر تيم های ملوان بندرانزلی در تهران و ذوب آهن در اصفهان، سازمان تربيت بدنی طی نامه ای به اعضای هيئت مديره باشگاه پرسپوليس خواستار رسيدگی به اين وضعيت شد.

***

اطلاعيه هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در مورد انتخاب مديرعامل جديد
اعضای هيئت مديره باشگاه پرسپوليس با تاييد خبر " مهر " مبنی بر انتخاب عباس انصاريفرد به عنوان مديرعامل جديد اين باشگاه، اطلاعيه ای صادر کردند.
به گزارش خبرنگار مهر، اعضای هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در پايان نشست خود با اعلام موافقت با استعفای داريوش مصطفوی، عباس انصاريفرد را به عنوان مديرعامل جديد باشگاه پرسپوليس معرفی کردند.

در اطلاعيه اعضای هيئت مديره باشگاه پرسپوليس آمده است:« ضمن عرض تسليت به مناسبت ايام تاسوعا و عاشورای حسينی به شيعيان جهان به ويژه عزاداران حسينی در سراسر ايران اسلامی، به اطلاع کليه هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی پيروزی (پرسپوليس) می رساند جلسه هيئت مديره باشگاه امروز با حضور کليه اعضاء برگزار و طی آن استعفای آقای داريوش مصطفوی مديرعامل محترم باشگاه که در تاريخ ۸/۱۰/۸۷ تقديم هيئت مديره شده بود مطرح و بحث و بررسی لازم در اين باره انجام شد.»

در ادامه اين اطلاعيه آمده است:« عليرغم عدم پذيرش اين استعفا از سوی اعضای هيئت مديره به علت اصرار آقای داريوش مصطفوی، اعضای هيئت مديره نهايتاً با استعفای نامبرده موافقت کردند. در ادامه ضمن بحث و بررسی پيرامون گزينه های مختلف مديرعاملی، نهايتاً آقای عباس انصاريفرد پس از مذاکره با وی و نيز با توجه به سوابق وی در باشگاه فرهنگی ورزشی پيروزی (پرسپوليس) ضمن قدردانی و تشکر ويژه از زحمات آقای داريوش مصطفوی در طول زمان خدمتگزاری، از همه اعضای خانواده بزرگ پيروزی انتظار دارد با همکاری و همدلی برای پيشرفت و تعالی باشگاه و ارتقای جايگاه در مسابقات ليگ برتر فوتبال از هيچ تلاش و کوششی فرو گزار ننمايند.»

اعضای هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در پايان اطلاعيه خود آورده است: « مديرعامل جديد باشگاه موظف است با بهره گيری از توان مديريتی خود و ياری همه اعضاء پيشکسوتان و هواداران باشگاه بزرگ و مردمی پيروزی زمينه موفقيت در رده های مختلف بويژه تيم فوتبال بزرگسالان را در مسابقات داخلی و جام باشگاههای آسيا فراهم آورد.»





















Copyright: gooya.com 2016