چهارشنبه 25 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مقدماتی جام ملتهای آسيا: پيروزی آسان و پرگل تيم ملی ايران برابر سنگاپور، دو چهره متفاوت تيم ملی، مهر

تيم ملی فوتبال ايران نخستين ديدار خود در چارچوب مرحله مقدماتی رقابت های جام ملت های آسيا را با پيروزی پرگل برابر سنگاپور پشت سرگذاشت.
به گزارش خبرنگار مهر، ديدارهای آغازين مسابقات فوتبال انتخابی جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسيا عصر امروز با برگزاری يک ديدار از گروه پنجم اين رقابت ها پيگيری شد که در پايان اين مسابقه تيم فوتبال ايران موفق شد با نتيجه ۶ بر صفر از سد سنگاپور عبور کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ديدار که در ورزشگاه آزادی و در ميان استقبال اندک تماشاگران برگزار شد مجيد غلام نژاد(۴۲)، کريم باقری(۵۲)، غلامرضا رضايی(۵۵) ، مازيار زارع(۸۰) و محمد نوری(۸۳ و ۸۴)، گل های تيم فوتبال کشورمان را به ثمر رساند.

تيم ملی فوتبال کشورمان در اين ديدار دو چهره متفاوت از خود به نمايش گذاشت. در نيمه اول فوتبالی ضعيف و بدور از استانداردهای لازم و در نيمه دوم فوتبالی پرتحرک و با نشاط که حاصلش زدن ۵ گل بود.

در دقيقه ۴۰ اين ديدار اسماعيل يونس بازيکن تيم ملی فوتبال سنگاپور به علت تکل خطرناک روی پای خلعتبری توسط "منصور محمد" داور لبنانی مسابقه از زمين اخراج شد. ضمن اينکه خلعتبری از ايران و جان ويکلسون و محمد عيسی از سنگاپور بازيکنان اخطاری اين نيمه بودند.

در دومين ديدار از گروه پنجم مسابقات فوتبال انتخابی جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسيا عصر امروز تيم های اردن و تايلند در شهر امان برابر هم به ميدان می روند.

تيم ملی فوتبال کشورمان در دومين مسابقه خود در چارچوب مسابقات فوتبال انتخابی جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسيا روز نهم بهمن ماه در بانکوک به ديدار تايلند می رود.





















Copyright: gooya.com 2016