شنبه 28 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رحمان رضايی: بايد به پيروانی فرصت داد و حمايتش کرد، پيشکسوتان پرسپوليس را تخريب نکنند، ايسنا

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حمايت از کادر فنی و بازيکنان سبب موفقيت پرسپوليس در ديدارهای آينده می‌شود.

رحمان رضايی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ی برتری پرسپوليس در بازی مقابل فولاد اظهار کرد: بازی خوب و منطقی انجام داديم، به خصوص در نيمه‌ی دوم. در نيمه‌ی اول بازی فشار زيادی به حريف آورديم اما در نيمه دوم به دليل ده نفره شدن بازی طبيعی بود که کمی به عقب برويم و برای حفظ نتيجه بازی را به خوبی اداره کرديم و خوشبختانه توانستيم از عهده‌ی اين کار برآييم و سه امتياز بازی را کسب کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: فولاد چشم به ضد حملات دوخته بود اما ما مجال اين کار را به اين تيم نداديم و در ضدحملات به خوبی دفاع کرديم و سازمان دفاعی تيم به خوبی عمل کرد.

رضايی درباره‌ی شرايط اخير پرسپوليس گفت: تيم مشکل داخلی ندارد، ما از ۹ بازی تنها دو باخت داشتيم که اين طبيعت فوتبال است و برد و باخت در همه جا وجود دارد. معتقدم نتايج ما بد نبوده است.

رهبر خط دفاعی پرسپوليس ادامه داد: افشين پيروانی آشنايی خوبی نسبت به تيم دارد و با توجه به اينکه از ابتدا در کنار قطبی حضور داشته شناخت خوبی نسبت به تيم داشته و توانسته است تيم را اداره کند. فکر می کنم که در شرايط فعلی بهترين فردی که می تواند تيم را به خوبی رهبری کند افشين پيروانی است و بازيکنان نيز با اين مربی بسيار راحت هستند. خوشبختانه شرايط بسيار خوبی ميان کادر فنی و بازيکنان وجود دارد و اگر در اين شرايط بخواهيم مربی ديگری را به تيم بياوريم تا زمانی که بخواهد با تيم آشنا شود زمان می‌برد و تصور نمی کنم اين کار تصميم خوبی باشد.

مدافع تيم پرسپوليس تهران درباره‌ی انگيزه‌ی اين تيم برای کسب سه امتياز مقابل فولاد پس از مطرح شدن احتمال تغيير در کادر فنی پرسپوليس نيز گفت: تمامی بچه ها هدفشان اين بود که سه امتياز بازی مقابل فولاد را کسب کنند و با توجه به دو شکست اخير تمامی بازيکنان دست به دست يکديگر داده بودند تا سه امتياز بازی را کسب کنيم.

وی ادامه داد: کادر مديريت باشگاه بايد از افشين پيروانی حمايت کند، در اين مدت که او با تيم بوده مشکلی در تيم وجود نداشته و از لحاظ فنی نيز عملکردش قابل قبول بوده و صحيح نيست که تغييراتی در کادر فنی به وجود بيايد. تيم پشت تيم يعنی همان مديريت بايد تيم را حمايت کند تا ما در بازی های بعدی نيز نتايج بهتری را کسب کنيم. پيشکسوتان و کارشناسان نيز نبايد در اين شرايط با مطرح کردن مسائل مختلف روحيه بازيکن،‌ مربی و تيم را برهم بزنند و تيم را دچار اختلال کنند.

رضايی گفت: بيان يکسری انتقادات و مسائل که بيشتر در جهت تغيير سرمربی تيم است منتهی به تخريب تيم می‌شود، در هر صورت در هر تيمی برد و باخت وجود دارد اما من معتقدم جنبه های مثبت تيم ما بيشتر از جنبه های منفی آن است.

رضايی در پايان گفت: در صورت حمايت بيشتر و صبر و تحمل در هفته های آينده نتايج بهتری کسب کرده و جايگاه تيم در جدول نيز بهبود پيدا می‌کند.





















Copyright: gooya.com 2016