شنبه 28 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسن خليلی: دلم برای بازی در پرسپوليس تنگ شده است، صدرنشينان به قهرمانی فکر نکنند، مهر

مهاجم مصدوم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دلم برای فوتبال و بازی در پرسپوليس تنگ شده است و تلاش می کنم هرچه زدوتر آماده حضور در ميادين شوم.
محسن خليلی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرين وضعيت خود گفت: جمعه آخرين روز حضورم در کلينيک آلمان بود و پس از تست های قدرت، آمادگی جسمانی و ... جواب آنها را روز دوشنبه با خود به تهران می آورم و به دکتر زرينه تحويل می دهم و تا زمان بازگشت به زمين مسابقه ادامه تمريناتم را زير نظر پزشک پرسپوليس برگزار کنم.

وی با بيان اينکه در آلمان روزی يک جلسه کار با توپ، دو جلسه تمرين با وزنه و يک جلسه فيزيوتراپی انجام داده است، ادامه داد: هنوز از نظر انجام رفلکس های مدنظر در زمين، به شرايط دلخواه دست پيدا نکرده ام ولی با ادامه تمريناتم، سعی می کنم هر چه زودتر وضعيت آرمانی را برای حضور در تمرينات پيدا کنم که شايد تا يکی دو هفته ديگر اين اتفاق رخ دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مهاجم مصدوم تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان کرد: دلم برای فوتبال و بازی در پرسپوليس تنگ شده است. البته اولين مرتبه ای که زير نظر مربی بدنسازم روی زمين چمن رفتم و به توپ ضربه زدم برايم خيلی لذت بخش بود. ضمن اينکه اين روزها با وی در زمين مسابقه ضربه زدن به تير دروازه می گذاريم که شور و شوق عجيبی در هنگام ضربه زدن دارم.

وی در مورد زمانی که پزشکان برای بازگشتش به زمين مسابقه تخمين زده اند، اضافه کرد: فکر می کنم از ۱۵ يا ۲۰ روز ديگر می توانم در تمرينات شرکت کنم و اگر مشکلی پيش نيايد می توانم از دربی برای پرسپوليس بازی کنم.

خليلی در مورد مشکل دريافت هزينه های درمانش اظهار داشت: چندی پيش با آقای تاج در اين مورد صحبت کردم. وی هم تاکيد کرد مدارک پزشکی ام تائيد می شود. پس از بازگشت به ايران و انجام کارهای اداری، فکر می کنم اين مشکل هم برطرف شود.

وی با بيان اينکه پس از پيروزی بر فولاد، پرسپوليس عملکرد بهتری در ليگ خواهد داشت، در مورد کادر فنی پرسپوليس تاکيد کرد: بايد به کادر فنی مهلت داد، قطعا با دو نتيجه ضعيف نمی توان بحث برکناری آنها را مطرح کرد. البته در اين مورد هيئت مديره تصميم گيرنده است اما اگر کادر فنی تيم در يک فصل زياد دچار تغيير و تحول نشود خيلی بهتر است.

مهاجم مصدوم تيم پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا با اين نتايج شانس قهرمانی پرسپوليس در رقابت های فصل جاری کاهش پيدا نکرده است؟، تصريح کرد: هنوز خيلی زود است بخواهيم از قهرمانی يک تيم در ليگ صحبت کنيم، حتی صدرنشينان فعلی ليگ هم نمی توانند با صراحت در اين مورد فکر يا صحبت کنند. بايد ۷-۸ بازی ديگر از مسابقات سپری شود تا پس از آن بتوانم در اين مورد منطقی تر صحبت کنيم.

وی با بيان اينکه صددرصد با قدرت در رقابت های ليگ قهرمانان حضور می يابد و قطعا در آن مسابقات همانند فصل گذشته بازيکن تاثيرگذاری برای پرسپوليس خواهد بود، اضافه کرد: تمام تيم ها برای موفقيت در اين مسابقات شرکت می کنند و نبايد در نظر گرفت حريف ساده ای در اين رقابت ها داريم و يا تيمی را دست کم بگيريم.

خليلی با بيان اينکه پرسپوليس با حريفان مطرحی همگروه شده، افزود: اميدوارم هواداران با حضور پرشور در آن رقابت ها، دست از حمايت تيم برندارند زيرا قطعا با حمايت تماشاگران، تمرکز بيشتر و استفاده از توان بالای کادر فنی و بازيکنان تيم، می توانيم يکی از بهترين نمايندگان ايران در اين رقابت ها باشيم و حتی در بين مدعيان قهرمانی در اين رقابت ها قرار بگيريم.

وی در مورد تيم ملی خاطرنشان کرد: تيم ملی در بازی های اخير عملکرد خوبی داشته است و قطعا در صورت موفقيت در دو ديدار حساس برابر کره جنوبی و عربستان، شانس صعودش به جام جهانی بسيار افزايش پيدا می کند. البته من همچنان اميدوارم به رفع مصدوميت و ارائه بازی های خوب در پرسپوليس، بار ديگر شانس پوشيدن پيراهن مقدس کشورمان را بدست آورم.

مهاجم مصدوم تيم فوتبال پرسپوليس در پايان در مورد انتخاب انصاريفرد به عنوان مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: از اين مدير شناختی ندارم ولی اميدوارم ايشان با توجه به تجربه ای که در هدايت باشگاه داشته اند، در امر هدايت تيم موفق بوده و هرچه زودتر مشکلات آن را برطرف کند.





















Copyright: gooya.com 2016