یکشنبه 8 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

ورزش پايه ايران، کودکی يتيم برسر راه، فرامرز کوشان

از سخنان مختلف مسئولان "کميته ورزش‌های پايه‌ای و مدال آور" چنين بر می آيد، که هدف همان قهرمانی و کسب مدال در مسابقات بين المللی، با توجه به نقش سياسی اين افتخارت در صحنه بين المللی است و ورزش پايه تنها تا جايی مورد توجه است که به کسب مدال کمک کند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خليلی: داربي رفت را در بازي برگشت جبران مي‌كنم،

اين درست كه پرسپوليس توانست براي بازي‌هاي اين فصل از وجود بازيكنان تهاجمي و موثري سود ببرد ولي حضور محسن خليلي در ميدان مي‌تواند يك برگ برنده بزرگ و قابل اتكا براي سرخ‌ها محسوب شود.

خليلي كه در اردوي تيم‌ملي دچار آسيب‌ديدگي از ناحيه ACL شد،در حال حاضر دوران نقاهتش را سپري مي‌كند و باانگيزه و روحيه‌اي دو‌چندان خودش را براي بازگشت به مستطيل سبز و همراهي پرسپوليس آماده مي‌كند.

تهران خوش مي‌گذرد؟

عالي... خيلي دلم تنگ شده بود. هيچ كجا مملكت و وطن آدم نمي‌شود. حدود شش روز فرصت داشتيم و تصميم گرفتيم در اين مدت به تهران بيايم و با بستگان و دوستانم ديداري تازه كنم. الان هم در راه خانه هستم... دلم براي مادرم خيلي تنگ شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بالاخره تكليفت چه شد؟ توانستي طلبت را از فدراسيون بگيري؟

چند وقت پيش صحبت‌هايي را با آقاي ابراهيمي، سرپرست تيم‌ملي انجام دادم و گفتم كه براي ادامه درمانم در آلمان به پول احتياج دارم تا الان هم هرچي هزينه داشته‌ام را از جيب خودم پرداخت كرده‌ام. حدود 10 هزار يورو از جيبم داده‌ام و در كل بايد 23 هزار يورو بدهيم.

نتيجه صحبت‌هاي تو با ابراهيمي و جلسه او با مسوولان فدراسيون چه شد؟

پس از صحبت‌هايي كه با ابراهيمي كردم، او با مسوولان فدراسيون صحبت كرد و به من اعلام كرد كه براي گرفتن هزينه‌هاي عمل جراحي و درمانم بايد مدرك بدهم! (خنده) من هرچه قسم خوردم كه راست مي‌گويم فايده‌اي نداشت و به همين دليل بود كه تصميم گرفتم يكسري فيلم و عكس از خودم تهيه كنم و آن را در اختيار فدراسيون قرار دهم!

به هر حال امروز (شنبه) به فدراسيون فوتبال مي‌روم تا در مورد پرداخت هزينه‌هاي عمل جراحي و درمانم با مسوولان صحبت كنم تا بتوانم بدهكاري‌ام را پرداخت كنم.

نوشته بودند كه هدايتي 30 ميليون تومان براي تو فرستاده است.
بله... چند وقت پيش آقاي هدايتي يك چك 30 ميليون توماني براي من فرستاد كه از اين بابت تشكر مي‌كنم.

اين پول براي پرداخت هزينه‌هاي عمل جراحي و درمانت بود؟

نه... اين پول مربوط به طلب فصل پيش من از پرسپوليس مي‌شد. قرار بود اين مبلغ ابتداي فصل پرداخت شود ولي در طول اين مدت هرگز رويم نشد در مورد آن حرفي بزنم و بالاخره همين چند وقت پيش بود كه آقاي هدايتي لطف كرد و طلب مرا پرداخت كرد.

پرسپوليس در زمان غيبت بهترين گلزنش چطور بود؟

به نظر من پرسپوليس در اين مدت بازي‌هاي خوبي را ارايه داد. شرايط تيم خيلي خوب بود و خدا را شكر باشگاه توانست بازيكنان خوبي را نيز جذب كند. به نظر من پرسپوليس پتانسيل قهرمان شدن را دارد و حتي قهرماني در آسيا نيز براي پرسپوليس دور از دسترس نيست.

چه شد كه در تمرين پرسپوليس شركت كردي؟

دلم براي پرسپوليس و بچه‌ها تنگ شده بود. پرسپوليس تيم من است و براي رفتن به تمرينات اين تيم يك احساس خاص داشتم. وقتي بچه‌ها را ديدم متوجه شدم كه آنها از انگيزه و روحيه خوبي سود مي‌برند و از اين بابت خوشحال شدم. باور كنيد كه رفتن به تمرين پرسپوليس و ديدن بچه‌ها باعث شد تا خودم هم دلگرمي خاصي پيدا كنم و با انگيزه و روحيه بهتري خودم را آماده حضور در تمرينات و بازي‌هاي اين تيم كنم.

كي راهي آلمان مي‌شوي و از چه زماني مي‌تواني در تمرينات پرسپوليس شركت كني؟

دوشنبه شب به آلمان مي‌روم و مرخصي شش روزه‌ام به پايان مي‌رسد. قرار است كه تا پايان دي ماه در كلينيك خصوصي تمرين كنم و ان‌شاءا... از اواخر دي ماه مي‌توانم در تمرينات پرسپوليس شركت كنم. طبق برنامه‌ريزي كه كرده‌ام از بهمن ماه مي‌توانم براي پرسپوليس به ميدان بروم و بازي كنم كه اين بهترين انگيزه براي من است.

طبق اعلام سازمان ليگ داربي برگشت روز بيست و پنجم بهمن ماه برگزار مي‌شود و با اين حساب تو مي‌تواني در ديدار مقابل استقلال، براي پرسپوليس بازي كني.
(خنده) اگر مشكل خاصي پيش نيايد در اين بازي براي پرسپوليس به ميدان مي‌روم. هنوز شعار و تشويق هواداران پرسپوليس كه مي‌گفتند «محسن رفت و برگشت» در گوشم هست. اميدوارم كه پس از پشت‌سر گذاشتن دوران نقاهت با توپ پر به پرسپوليس برگردم و غيبت در بازي رفت را در بازي برگشت جبران كنم.

ما هم اميدواريم كه تو هرچه زودتر به شرايط ايده آل برگردي و براي پرسپوليس و تيم‌ملي گلزني كني.

تنها نكته‌اي كه مرا عذاب مي‌دهد اين است كه چرا وقتي بازيكني مصدوم مي‌شود نوع رفتارها و برخوردها با او تغيير مي‌كند. اين اتفاق (مصدوميت) ممكن است براي هر كسي به وجود بيايد. شما حسابش را بكنيد وقتي با محسن خليلي آقاي گل ليگ كه در اردوي تيم‌ملي مصدوم شده چنين رفتاري مي‌شود تكليف بقيه و آنهايي كه بازيكنان معمولي‌تري هستند چه مي‌شود! خدا را شكر كه من با توجه به موقعيتم توانستم بعضي از مشكلات را حل كنم ولي دلم براي آنهايي مي‌سوزد كه راحت‌تر از من فراموش مي‌شوند.





















Copyright: gooya.com 2016